Питання переможця процедури закупівлі в воєнний час
Доброго дня.
Допоможіть будь ласка розібратися.
Ми є переможцем прцедури закупівлі.
Умовати тд встановлено, що :
Замовник самостійно перевіряє інформацію відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо переможця, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.
Переможець, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який не здійснив розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом, може надати нову, чинну, сформовану більш пізньою датою та/або часом, довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості.
У випадку якщо в електронній системі закупівель не сформовано довідку (квитанцію) про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), переможець надає довідку про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану уповноваженим на видачу таких довідок органом, що діє станом на дату подання документа. У випадку наявності в довідці інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.
Отже, квитанця №2 не сформувалася, відповідно ми повинні були надати довідку, але у зв’язку із воєнним станом, довідку ми не змогли отримати, а тому надали Наказ ДПС України №243-0 від 24 лютого 2022 рок про те, що вони призупинили свою роботу, Лист Торгово-промислової палати України вих. № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 та пояснення в довільній формі від переможця, де описали всю ситуацію зіславшись на цей наказ ДПСУ, лист ТППУ, а також, що постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Таким чином, отримати інформацію/довідку про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Разом з цим, в цих поясненнях, ми від себе підтвердили, що не маємо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дата акцепту 24.03.22 року.
31.03.22 ми випадково дізналися, що відку з ДПС можна отримати через Електронний кабінет платника податків, і таки так, її видають….
Підкажіть будь ласка як бути в даній ситуації, так термін 10 днів скінчився, довідку ми не підвантажили, а лише пояснення з підтверджуючими документами, так як не знали і не думали, що з врахуванням всіх наказів і т.д. цю довідку видають….і коли стали видавати невідомо…
А також підкажіть будь ласка чи продовжено можливість Учасникам використовувати УЕП, попередньо було до 31.03.22.
Дякую.
Добридень! Кожна уповноважена особа самостійно приймає рішення щодо (не)відхилення переможця за ненадання документів, що вимагались умовами процедури закупівлі. Кожна уповноважена особа розуміє ризики (у даному випадку адміністративну відповідальність згідно зі статтею 16414 КУпАП: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, штраф за який сягає від 25 500 грн). Утім є і прециденти коли зважаючи на воєнний стан та надані пояснення переможця процедури закупівлі уповноважена особа приймає рішення про укладення договору про закупівлю незважаючи на порушення Закону. Звертаємо увагу, що наразі...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в
Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.
Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі
при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?
підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!