Питання переможця процедури закупівлі в воєнний час

05 Квітня 2022
olha

Доброго дня.

Допоможіть будь ласка розібратися.
Ми є переможцем прцедури закупівлі.

Умовати тд встановлено, що :
Замовник самостійно перевіряє інформацію відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо переможця, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.
Переможець, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який не здійснив розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом, може надати нову, чинну, сформовану більш пізньою датою та/або часом, довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості.
У випадку якщо в електронній системі закупівель не сформовано довідку (квитанцію) про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), переможець надає довідку про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану уповноваженим на видачу таких довідок органом, що діє станом на дату подання документа. У випадку наявності в довідці інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.

Отже, квитанця №2 не сформувалася, відповідно ми повинні були надати довідку, але у зв’язку із воєнним станом, довідку ми не змогли отримати, а тому надали Наказ ДПС України №243-0 від 24 лютого 2022 рок про те, що вони призупинили свою роботу, Лист Торгово-промислової палати України вих. № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 та пояснення в довільній формі від переможця, де описали всю ситуацію зіславшись на цей наказ ДПСУ, лист ТППУ, а також, що постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Таким чином, отримати інформацію/довідку про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Разом з цим, в цих поясненнях, ми від себе підтвердили, що не маємо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дата акцепту 24.03.22 року.

31.03.22 ми випадково дізналися, що відку з ДПС можна отримати через Електронний кабінет платника податків, і таки так, її видають….

Підкажіть будь ласка як бути в даній ситуації, так термін 10 днів скінчився, довідку ми не підвантажили, а лише пояснення з підтверджуючими документами, так як не знали і не думали, що з врахуванням всіх наказів і т.д. цю довідку видають….і коли стали видавати невідомо…

А також підкажіть будь ласка чи продовжено можливість Учасникам використовувати УЕП, попередньо було до 31.03.22.

Дякую.

Відповідь

Добридень! Кожна уповноважена особа самостійно приймає рішення щодо (не)відхилення переможця за ненадання документів, що вимагались умовами процедури закупівлі. Кожна уповноважена особа розуміє ризики (у даному випадку адміністративну відповідальність згідно зі статтею 16414 КУпАП: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, штраф за який сягає від 25 500 грн). Утім є і прециденти коли зважаючи на воєнний стан та надані пояснення переможця процедури закупівлі уповноважена особа приймає рішення про укладення договору про закупівлю незважаючи на порушення Закону. Звертаємо увагу, що наразі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • Додаткова потреба водопостачання та водовідведення
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100

  • При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО