Тетяна

11 Жовтня 2019
Тетяна
Доброго дня! Повторно звертаємося до Вас за роз'ясненням з наступного питання. На початку року нами, як замовником, було проведено закупівлю послуги з теплопостачання за переговорною процедурою. Закупівлю було проведено за лотами. Відповідно було укладено договори з переможцями на суму 601,0 тис. грн (лот 1) та 12,0 тис. грн (лот 2). На сьогодні до виконавчого комітету звернулася теплопостачальна організація щодо розірвання договору, так як ними розірвано договір оренди приміщень котельні. Залишок по договору (лот2) склав біля 6 тис. грн. Поясніть будь ласка, як правильно укласти договір з новим орендарем приміщень котельні для отримання послуги. Це може бути прямий договір чи необхідно здійснити переговорну процедуру. Дякуємо.
Відповідь

Добрий день! Добрий день! Згідно листа МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 «Щодо планування закупівель» (детальніше у Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42) допускається здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як бути з оприлюдненням згідно з постановою 710, якщо немає власного вебсайту
    08 Червня 2025
    Читати відповідь

    Ми як головний розпорядник бюджетних коштів маємо публікувати обґрунтування на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів», але ми не маємо власного веб-сайту. Підкажіть, будь

  • Закупівля енергосервісу
    08 Червня 2025
    Читати відповідь

    щодо вимог тд на закупівлю енергосервісу У тендерній документації замовники передбачають обов’язкове подання інформації за Додатками 5 і 6, яка включає: рівень скорочення споживання енергоресурсів, строк дії енергосервісного договору, щорічні

  • Закупівля робіт одного об’єкта будівництва у 2024 та 2025, чи сумувати?
    08 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, чи не буде порушення: 2024році був Капітальний ремонт частини території парку для створення Алеї Героїв (викорчовування дерев, вирівнювання, робота техніки, бетонування, кладка плитки….) (прямий договір)

  • Поточний ремонт та послуги за одним кодом ДК
    08 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка “Плануємо провисти поточний ремонт системи опалення в дитячому садочку “Барвінок” код ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення , та в цьомуж

  • КВЕД постачальника
    08 Червня 2025
    Читати відповідь

    Може замовник заключити договір на постачання товару ( ОСБ плита, цвяхи) , якщо Види економічної діяльності постчальника. 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами (основний) 46.74

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО