Складні відносини по укладеному договорі про закупівлю до війни

01 Квітня 2022
kateryna

Між Замовником та Виконавцем було укладено договір про надання послуг. Послуги надавались поетапно, з поетапною оплатою. Виконавець надав черговий транш послуг, однак Замовником (державним підприємством) за ці послуги сплачено не було. Замовник пояснює це тим, що кошти переведено, але ці затримки пов’язані із Казначейством і т.п., посилаються на воєнний стан. У то й де час Замовник вимагає продовження надання послуг, а Виконавець відмовляється їх надавати, у зв’язку з тим, що не надійшла оплата за надані послуги. Підсуажіть будь ласка, які варіанти вирішення цього питання. Чи можуть сторони укласти новий прямий договір по Постанові 169 на частину ненаданих послуг? Чи треба розірвати перший договір на фактично надані послуги та відповідну оплату? Чи треба звертатися до суду для стягнення коштів за надані послуги, або чекати закінчення воєнного стану? Дякую за відповідь!

Відповідь

Добридень! Перш за все вам необхідно поглянути на умови укладеного договору про закупівлю, особливо в частині обставин непереборної сили (форс мажорних обставин), оскільки будь-які обставини непереборної сили беруться до уваги лише тоді, якщо вони передбачені як форс-мажор у відповідному договорі. Згідно з усталеною практикою виникнення обставин непереборної сили просто посуває виконання зобов’язань у часі. Водночас договір про закупівлю може містити окремі правила на випадок форс-мажору.   Також слід підкреслити, що відповідно до статті 617 ЦКУ форс-мажор (він же обставини непереборної...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • Додаткова потреба водопостачання та водовідведення
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100

  • При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО