Складні відносини по укладеному договорі про закупівлю до війни
Між Замовником та Виконавцем було укладено договір про надання послуг. Послуги надавались поетапно, з поетапною оплатою. Виконавець надав черговий транш послуг, однак Замовником (державним підприємством) за ці послуги сплачено не було. Замовник пояснює це тим, що кошти переведено, але ці затримки пов’язані із Казначейством і т.п., посилаються на воєнний стан. У то й де час Замовник вимагає продовження надання послуг, а Виконавець відмовляється їх надавати, у зв’язку з тим, що не надійшла оплата за надані послуги. Підсуажіть будь ласка, які варіанти вирішення цього питання. Чи можуть сторони укласти новий прямий договір по Постанові 169 на частину ненаданих послуг? Чи треба розірвати перший договір на фактично надані послуги та відповідну оплату? Чи треба звертатися до суду для стягнення коштів за надані послуги, або чекати закінчення воєнного стану? Дякую за відповідь!
Добридень! Перш за все вам необхідно поглянути на умови укладеного договору про закупівлю, особливо в частині обставин непереборної сили (форс мажорних обставин), оскільки будь-які обставини непереборної сили беруться до уваги лише тоді, якщо вони передбачені як форс-мажор у відповідному договорі. Згідно з усталеною практикою виникнення обставин непереборної сили просто посуває виконання зобов’язань у часі. Водночас договір про закупівлю може містити окремі правила на випадок форс-мажору. Також слід підкреслити, що відповідно до статті 617 ЦКУ форс-мажор (він же обставини непереборної...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи
Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних
За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку
Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100
При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!