Юлія

16 Серпня 2019
Юлія
На балансі нашої установи перебуває будівля, загальна площа приміщень якої становить 5995,1 кв.м. На початку року було укладено договір, предметом якого є пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване опалення). Кількість послуг 558,115933 Гкал. Послуга надається по приладу обліку, з визначенням загальної опалювальної площі будівлі, яка на момент укладення договору становила 3503,66 м.кв. (закупівля послуги була проведена виключно для потреб установи, тобто під площу 3503,66 м.кв., без урахування площі яку займають орендарі). На теперішній час відбулися зміни, фактично зменшилася площа, яку займає наша установа та відповідно збільшилась площа, яку займають орендарі. Тому виникла потреба у внесенні змін до істотних умов договору, а саме зменшення опалювальної площі, зменшення обсягів закупівлі (Гкал) та суми договору. Проте, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Перелік випадків, за яких можливо внесення змін до істотних умов договору визначено ч. 4 ст. 36 Закону, такий перелік є вичерпним та розширенню не підлягає. Як бути в такій ситуації, якщо наш випадок не підпадає під ст.36 Закону.
Відповідь

Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що в складі тендерної документації замовника повинен був міститися проект майбутнього договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов, як того вимагає ст. 22 Закону. В подальшому, при внесенні змін до договору замовник повинен скористатися порядком зазначеним в договорі. Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Застосування в договорі оперативно-господарських санкцій до постачальника, після скасування Господарського Кодексу України?
    07 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи можна передбачати в договорі застосування оперативно – господарських санкцій до постачальника після скасування Господарського Кодексу України?

  • Який код ДК обрати
    07 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальний заклад психоневрологічної допомоги, який не є закладом охорони здоров’я, проводить закупівлю а саме: – приліжкова тумбочка для пацієнта; – медична шафа для інструментів ; – столик з мийкою для

  • Уклали прямий договір з виконавцем робіт, чи можемо укласти ще один прямий договір з даним виконавцем на додаткові роботи
    07 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Нами укладено Договір на закупівлю: “Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: вул. Центральна, 35 селище Обухівка, Дніпровського району, Дніпропетровської області, для використання як найпростіше укриття” на суму 1233.02

  • Чи можна УО працювати на лікарняному
    07 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Чи може уповноважена особа під час декретної відпустки (лікарняного) працювати?

  • КП надає платні послуги й отримує кошти, чи проводити закупівлі?
    07 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення, отримує кошти від даної господарської діяльності та частково фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО