На титульній сторінці тендерної документації допущено помилку

10 Березня 2022
vitalij

Уповноваженою особою замовника на титульній сторінці тендерної документації було помилково зазначено дату та номер протоколу затвердження тендерної документації, а саме: було зазначено дату та номер затвердження річного плану закупівель на 2022 рік даної закупівлі (Помилка виникла через те, що під час готування для затвердження тендерної документації було зазначено вірну дату та номер протоколу, але не було натиснуто на значок “зберегти”, та на стадії подання оголошення, було прикріплено файл без збереження. Паперовий варіант тендерної документації містить вірний номер та дату протоколу затвердження тендерної документації, оскільки принтер роздруковує й без натискання кнопки “зберезги”). Внести зміни до тендерної документиції вже неможливо. Уповноваженою особою було прийнято рішення й оформлено протоколом уповноваженої особи щодо допущення технічної/механічної помилки. Чи правомірні дії замовника? Чи необхідно, у разі можливості, вносити зміни до тендерної документації?

Відповідь

Вітаємо! Пропонуємо наступний алгоритм дій при виявленні помилки. Крок 1: передбачаємо в положенні про уповноважену особу можливість прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок. Крок 2: якщо замовник працює з Казначейством, то попередньо механізм виправлення таких технічних (механічних, формальних) помилок рекомендуємо погодити з Казначейством. Крок 3: складаємо протокол уповноваженої особи щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок. З прикладами таких протоколів ознайомтесь на порталі RADNUK.COM.UA в розділі «Зразки документів» – «Зразки документів замовникам». Крок...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подовження договору на 20%, коли обсяг був використаний у листопаді
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір на постачання електроенергії строком 01.01.2025 – 31.12.2025. Обсяг був використаний у листопаді (на грудень укладено новий договір). Чи можна продовжити перший договір на 20%?

  • Додаткова угода на закупівлю послуг з передачі електроенергії
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    питання стосовно договір електроенергії – постанови№2009 від 05.12.2025 як правильно підписується додаткова угода груднем чи в січні ?

  • Строк зберігання документів про закупівлю
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи повинен учасник публічних закупівель (генпідрядник) зберігати документи в паперовому форматі (листи, довідки, кошториси тощо), які були завантажені на електронний майданчик для участі в закупівлі? Якщо так

  • Оприлюднення договору при звітуванні в ЕСЗ
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи зобовязаний Замовник при публікації Звіту про укладення договору без проведення закупівлі додавати скан договору в форматі ПДФ? Якщо договір більше 50 тис.грн., але менше 100 тис.грн.

  • Договір на поточний ремонт укладено згідно пп 6 п 13 Особливостей. Чи можна скористатися пп.8 п.13 Особливостей та закупити додаткові роботи у того ж підрядника при виникнення додаткових робіт?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір на поточний ремонт укладено згідно пп 6 п 13 Особливостей. Підкажіть, будь ласка, чи можна скористатися пп8 п 13 Особливостей та закупити додаткові роботи у того ж підрядника при

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО