Ірина

30 Травня 2019
Ірина
Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання. В 2015 році за результатом переговорної процедури закупівлі нашою установою було заключено договір щодо централізованого водовідведення. За результатами переговорів сума договору склала 349 030,11грн. В кінці року нами було опубліковано звіт про виконання договору, відповідно до якого сума оплати за договором становить 324 344,20 грн., тобто на 24 685,91 грн. менше від ціни договору. В даний час в нашій установі проводиться ревізія фінансово-господарської діяльності за період 2013-2018 роки та державним інспектором вручена вимога про надання пояснень, а саме чому сума фактичної оплати менша суми договору. Державний інспектор стверджує, що ми повинні були обов’язково в кінці року додатковою угодою внести зміни в договір, та зменшити його суму у відповідності до фактично оплаченої суми і відповідно опублікувати повідомлення про внесення змін до договору. Проконсультуйте будь ласка, чи були порушення в даній ситуації з нашого боку і якщо так, то якими нормами законодавства даний алгоритм дій встановлено? Дякую!
Відповідь

Добрий день! В ст. 36 Закону передбачені випадки, коли замовник може зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу замовника, тим самим зменшилась би відповідно і сума договору, та узгоджено змінити ціну і бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг). Статтею 188 Господарського кодексу України встановлено порядок зміни господарських договорів, яким передбачено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором, а сторона договору, яка...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО