Віталій

23 Травня 2019
Віталій
Добрий день шановна редакція! Поясніть, будь ласка, що саме зазначати в пункті "161. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)*" звіту про виконання договору про закупівлю, за можливості на прикладі функціоналу електронного торгового майданчика «SmartTender.biz». Договором про закупівлю передбачено розділ 4 такого змісту: "4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару або після підписання сторонами видаткових накладних, в тому числі з відстрочкою платежу – на протязі 30 банківських днів. 4.2. Бюджетні зобов'язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.3. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної." Дякую
Відповідь

Доброго дня! Дійсно, 03.05.2019 року набув чинності наказ МЕРТУ № 463 про внесення змін в Наказ Мінекономрозвитку № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Відповідно до цих змін, при створенні оголошення про проведення закупівлі обов’язковими для заповнення є поля: “41. Вид предмета закупівлі.”; “91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).”; “102. Джерело фінансування закупівлі.”. Розберемо кожен пункт окремо: 1. Тип оплати – система пропонує вибрати з двох варіантів: аванс, післяплата. Аванс — грошова сума або інші матеріальні...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи вірно я розумію як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва: 1. У разі якщо учасник Є виробником товару та товар українського походження то він надає: – Довідку із зазначенням:

  • Виготовлення ПКД на об’єкт (470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкта?
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    скажіть будь ласка виготовлення проектно -кошторисної документації на обєкт ( 470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкту?

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, з помилкою та норма 24 години
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги з Особливостями, учасником не надано документи на право власності обладнання по двум пунктам (документи , які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям),чи можна дати 24 години на виправлення?

  • Строк укладання Договору у ЗПП
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно п.66. Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для

  • Чи може переможець відкритих торгів завантажити новий локальний кошторис
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    ВТО поточний ремонт є переможець , завантажив документи по п.47 всі, в локальному кошторисі зробив помилку, чи може завантажити новий локалиний кошторись якщо сьогодні 6 день після визначення переможця. Дякую

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО