Відділ освіти

26 Березня 2019
Відділ освіти
У відділу освіти виникла потреба в закупівлі обладнання для їдалень, в яких треба готувати їжу для більш 700 осіб на заклад. Згідно опису технічних характеристик та зразків обладнання, які свідчить про те, що дане обладнання з продуктивністю 600 кг на годину, вказаними габаритами, напругою, масою, відділом освіти визначено по необхідності закупівлі технологічне обладнання. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення на закупівлю товару За кодом CPV за ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (електрична м’ясорубка; духова шафа; електрична сковорода; електрична піч). Згідно Висновку ДАСУ: Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі, а саме: закупівлю товару повинно було віднести до ДК 021:2015: 39710000-9 – «Побутова техніка». Чи замовником було порушено пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII (із змінами) (далі – Закон) та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454.
Відповідь

Добрий день! Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи потрібно реєструвати в прозоро тристоронній договір по грантовій угоді?
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи реєструємо в прозоро тристоронній договір по грантовій угоді ? Де Ми виступаємо платнико №2 і будемо сплачувати лише ПДВ.

  • Чи потрібно затверджувати на очікуване фінансування перелік закупівлі і у який спосіб, якщо кошторис ще не затверджено?
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є наявна потреба у проведені спрощених закупівель на постачання товарів на наступний рік, а саме: електрична енергія та природний газ. Процедура проводиться на очікуване фінансування. Підскажіть будь-ласка, чи потрібно затверджувати

  • Терміни підписання додаткової угоди
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка чи може бути Угода складена 24.11.25 і на другий день закинута ДУ на розірвання але 24.11.25 .Чи все таки краще ДУ 25.11.25?

  • Відхилення тендерної пропозиції через ненадання довідки з НАЗК на юридичну особу
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі

  • Відхилення тендерної пропозиції через зв’язок учасника зі співвиконавцем
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Проводимо відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони (фізична та пультова охорона). Підкажіть, будь ласка, чи є порушенням, якщо учасник та співвиконавець, якого учасник планує залучити для виконання

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО