Ярослав

13 Лютого 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення закупівлі товару на суму, що перевищує 200 тисяч гривень нами обрано переможця та оприлюднено в системі електронних закупівель PROZORRO повідомлення про намір укласти договір. При цьому оприлюднений нами протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, якого ми визнали переможцем, містить технічну помилку (описку), яка стосується зазначення того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Фактично тендерна пропозиція цього учасника відповідає всім вимогам тендерної документації, тому його і визнано переможцем. Наступного дня тендерним комітетом проведено засідання, за результатами якого складено протокол в якому зазначено про допущення технічної помилки у попередньому протоколі. Питання: 1.Чи правомірно ми діємо в даній ситуації? 2. Порадьте, який взагалі може бути алгоритм дій замовника у випадках допущення ним технічних помилок (описок) в протоколах засідання тендерного комітету? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!
Відповідь

Добрий день! Зважаючи на те що внесена інформація в систему PROZORRO не підлягає виправленню, а документація завантажена замовником – видаленню, Ваш алгоритм дій правильний. У разі допущення технічної помилки в раніше опублікованому протоколі засідання, радимо Вам скласти протокол тендерного комітету про допущення помилок. Як варіант, при публікації безпосередньо вже підписаного договору у Вас буде змога підвантажити разом зі скан-копією договору протокол про допущення помилки. Додатково рекомендуємо Вам ознайомитись з прикладом протоколу тендерного комітету про допущення помилок на сторінках посібнику Методично-практичних...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО