Організація роботи УО / УОЗ при під час covid-закупівель

30 Грудня 2021
olena

Як організувати роботу уо по covid з 01.01.2022 року? Чи має ця уо пройти тестування? Чи може передоручити оприлюднення для іншоі уо, яка визначена на підприємстві відповідальною за проведення закупівель?)

Відповідь

Добрий день! 29.09.2021 набула чинності постанова Кабміну від 22.09.2021 № 1012, за якою визначено правила проведення замовником закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — Постанова № 1012). На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину замовники можуть закуповувати за прямим договором лікарські засоби виключно згідно з позиціями, що вичерпно передбачені в Переліку, затвердженому Постановою № 1012. Для здійснення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна зараз замість сертифіката походження товару подавати декларацію відповідності?
    11 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь ласка, чи можна зараз замість сертифіката походження товару у1 т1 Подавати декларацію відповідності та хто її видає який орган та чи почали вже учасники отримувати таки і де

  • Чи можна вважати роботи з будівництва трубопроводу до адмінбудівлі, де вже виконувався капітальний ремонт, новим об’єктом будівництва?
    11 Листопада 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі робіт визначення предмета закупівлі здійснюється з прив’язкою до об’єкта будівництва. Замовником у поточному році укладено декілька договорів підряду (капітальний ремонт) без застосування електронної системи закупівель щодо одного об’єкта

  • Чи можна зекономлені кошти використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи з тим самим виконавцем?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    В вересні проведено ВТ на закупівлю поточного ремонту на суму 1000000,00грн. За результатами торгів зекономлено 103000,00грн. Чи можна їх використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи

  • Чи можна укласти прямий договір на зекономлені кошти?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Замовником у 2025 році була проведена спрощена закупівля відповідно до коду ДК 15610000-7 за результатами якої було укладено договір та наразі здійснюється постачання товару. За результатами проведеної закупівлі вийшла

  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО