Про надання інформації про субпідрядника/співвиконавця
Допоможіть, будь ласка, розібратися у наступній ситуації.
Замовник у переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, вимагає надання довідки про відсутність підстав, визначених у ч.1 ст.17 Закону, від кожного з субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Ми розмірковуємо так:
Закон України “Про публічні закупівлі” не містить прямої вказівки на те, що Учасник для підтвердження відповідності субпідрядника/співвиконавця ч.1 ст.17 Закону, у разі їх залучення в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, повинен надавати у складі тендерної пропозиції саме довідку отриману від субпідрядника/ співвиконавця.
У відповідності до ст.838 ЦК України підрядник має право, якщо інакше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед замовником за невиконання або неналежне виконання субпідрядником своїх обов’язків за договором.
У відповідності до п.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
У відповідності до п.7 ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ч.3 ст.16 цього Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у ч.1 цієї статті. (немає ніяких вказівок що субпідрядник/ співвиконавець повинен надати учаснику довідку, яку останній повинен надати у складі тендерної пропозиції Замовнику).
У відповідності до п.5 ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Спираючись на вище зазначене приходимо до висновку, що учасник може надати довідку про субпідрядника/ співвиконавця, якого планує залучити, із зазначенням даних субпідрядника / співвиконавця, як то: повне найменування субпідрядника / співвиконавця, юридична адреса, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, тощо для того щоб замовник перевірив такого субпідрядника/ співвиконавця на відсутність підстав визначених у ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупілі».
Чи правильні наші міркування? І чи правомірна вимога замовника?
Заздалегідь вдячні за пояснення.
З повагою, Ксенія.
Добридень! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
ЗПП може проводитися із зазначенням конкретного виробника товару, коли сума предмету не перевищує 500 тис. грн. всіх закупівель по коду ДК за рік, чи конкретна закупівля не повинна перевищувати 500
Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на
Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої
Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу
У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!