Три уповноважені особи

07 Грудня 2021
olha

Підкажіть, будь ласка, якщо в нас буде 3 УО, які відповідають відповідно за ВТ, СЗ, та допорогові закупівлі, як планувати ці закупівлі? Кожен планує і вносить в систему свій план? Чи це має бути якось централізовано? І чи подтрібно вести у паперовому вигляді річний план закупівель?

Відповідь

Добрий день! Основні функції уповноваженої особи визначені частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель належить до обов’язків уповноваженої особи. Замовник має право призначити декілька уповноважених осіб, за умови, що кожна з таких осіб буде відповідальною за організацію та проведення конкретних процедур закупівель / спрощених закупівель (ч. 3 ст. 11 Закону). Законодавець передбачив дану норму в чинній редакції Закону для того, аби замовник випадкового не почав трактувати й...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Договір по пп 6 п 13 Постанови 1178 з фізичною особою
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Чи може Замовник укласти прямий договір на поставку товару (придбання б/у автомобіля) за пп.6 п.13 Постанови (після того як не відбулись відкриті торгіи) з фізичною особою?

  • Чи має УО проводити в Прозоро закупівлю послуг оцінки землі? Чи є публічною закупівлею продаж землі?
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Чи є публічною закупівлею така потреба: міська рада здавала декілька ділянок в оренду, а зараз вирішила їх продати тим же ш наймачам. Хоче міська рада щоб наймач вніс авансовий платіж

  • 24 години на виправлення порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Вимогами тендерної документації встановлено, що учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам, надає заповнену порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик наведених в таблиці 1 додатку 2

  • Капремонт розділено на 7 черг
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Є готова ПКД на кап. ремонт вентиляції у приміщеннях однієї будівлі на загальну суму 13 млн. грн. ПКД розділено на 7 етапів (черг), кожний етам має свій кошторис, дефектний акт,

  • Чи застосовувати норми локалізації при закупівлі крісел
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю Чи потрібно для закупівлі крісел для актової зали за ДК 39110000-6 “Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”, вартість яких становить більше 200 тисяч, підтверджувати ступінь локалізації

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО