Особливості закупівлі електричної енергії на 2022 рік та послуг з її розподілу
Добрий день.
Необхідно закупити електричну енергію(далі-ЕЕ) на 2022 рік.
Плануємо закуповувати окремо ЕЕ як товар і окремо послуги з розподілу електричної енергії.
Постачання ЕЕ за новим договором мало би розпочатися 1 січня 2022 року.
Згідно Правил роздрібного ринку електричної енергіїhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18#Text умовою постачання ЕЕ є укладений з оператором системи договір про надання послуг з розподілу електричної енергії. Тобто якщо все робити правильно, то до 1 січня 2022 року потрібно укласти договір по розподілу ЕЕ. Наразі планована сума договору по розподілу ЕЕ становить менше 50 тис. грн. – отже ніби виходить так що потрібно укладати прямий договір і публікувати звіт про укл. дог. без вик. ел.сист.
Проте, виникає проблема з реєстрацією такого договору укладеного у 2021 році – бо його не зареєструють. Це прописано у Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0419-12#Text , а також розглянуто у статті «Реєстрація прямих договорів в органах Казначейства» Олени Жадан на порталі Радник
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/rozporyadnykam_ta_oderzhuvacham/reiestratsiia-priamykh-dohovoriv-v-orhanakh-kaznachejstva/ і зроблено висновок: «Прямий договір, укладений, наприклад, 15.12.2020 для потреб 2021 року, замовнику необхідно подати в органи Казначейства протягом 7 робочих днів з дня його укладення, тобто термін подання припадає на грудень. Однак якщо кошторис на наступний бюджетний період ще не зареєстровано, то працівники органу Казначейства не зможуть взяти по цьому договору бюджетні зобов’язання на облік.»
Це типова ситуація для дуже великої кількості замовників. Прокоментуйте будь ласка. Яким чином зробити правильно? Робити переговорну процедуру на суму до 50 тис. грн.? Чи укласти прямий договір по розподілу ЕЕ приблизно 15 січня 2022 року(коли планується затвердження кошторису для бюджетних організацій)?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Добрий день! Відповідно до законодавчо встановленого поняття «товари» електрична енергія є товаром, тому при плануванні закупівлі зазначаємо код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. В свою чергу послуга з розподілу електричної енергії є супутньою послугою для надання постачання електричної енергії. Тому замовник під час проведення закупівлі електричної енергії може закупити послуги з розподілу електричної енергії. При цьому замовнику при підготовці тендерної документації та проєкту договору про закупівлю потрібно включити умову щодо надання...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи може Замовник укласти прямий договір на поставку товару (придбання б/у автомобіля) за пп.6 п.13 Постанови (після того як не відбулись відкриті торгіи) з фізичною особою?
Чи є публічною закупівлею така потреба: міська рада здавала декілька ділянок в оренду, а зараз вирішила їх продати тим же ш наймачам. Хоче міська рада щоб наймач вніс авансовий платіж
Добрий день. Вимогами тендерної документації встановлено, що учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам, надає заповнену порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик наведених в таблиці 1 додатку 2
Є готова ПКД на кап. ремонт вентиляції у приміщеннях однієї будівлі на загальну суму 13 млн. грн. ПКД розділено на 7 етапів (черг), кожний етам має свій кошторис, дефектний акт,
Вітаю Чи потрібно для закупівлі крісел для актової зали за ДК 39110000-6 “Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”, вартість яких становить більше 200 тисяч, підтверджувати ступінь локалізації
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!