В зв’язку з підвищенням тарифів, виникла необхідність у збільшенні суми договору

16 Листопада 2021
vitalij

На початку року уклали договір на закупівлю теплоенергії на суму 188 000 грн. без застосування порядку проведення спрощених закупівель на підстві абз.4 п.2 ч.7 ст.З Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутність конкуренції з технічних причин.
В зв’язку з підвищенням тарифів, виникла необхідність у збільшенні суми договору на 62 000 грн. – до 250 000 грн.
Як нам надалі діяти:
1. Укласти додаткову угоду до існуючого договору і збільшити суму договру до 250 000 грн.?
2. Проводити переговорну процедуру і укласти новий договір на суму 62 000 грн.?
3. В зв’язку з тим, що це додаткова потреба, яку ми не могли передбачити на початку року, – укласти ще один прямий договір на 62 000 грн. без застосування порядку проведення спрощених закупівель?

Відповідь

Вітаю. Враховуючи те, що замовником на початку року було передбачено обсяг закупівлі відповідно до якого і здійснено відповідну закупівлю, рекомендуємо замовнику провести переговорну процедуру закупівлі. Також звертаємо увагу, що рекомендаційним листом Мінекономіки вих. 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 щодо планування закупівель, з яким можна ознайомитись за посиланням, та укласти «прямий» договір на додатково виділені кошти відповідно до частини 7 статті 3 Закону. Але не варто забувати, що листи Мінекономіки не є нормативно-правовими актами, а носять лише інформаційний характер.

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО