Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5 000,00 грн.

23 Жовтня 2021
hanna

В березні була здійснена закупівля без використання електронної системи (закупівля COVID відповідно до Постанови КМУ № 225 від 20 березня 2020 р. «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України») за ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113410-6 Спеціальний одяг для біологічного та хімічного захисту), було закуплено маски захисні тришарові. Закупівля по коду ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання була здійснена на суму 474 583,2 грн без ПДВ. Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5000,00 грн. Яку процедуру закупівлі обрати, так як дія Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року?

Відповідь

Доброго дня! 29.09.2021 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012, за якою визначено правила проведення замовником закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — Постанова № 1012). Таким чином, затверджено: Порядок проведення закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна зекономлені кошти використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи з тим самим виконавцем?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    В вересні проведено ВТ на закупівлю поточного ремонту на суму 1000000,00грн. За результатами торгів зекономлено 103000,00грн. Чи можна їх використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи

  • Чи можна укласти прямий договір на зекономлені кошти?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Замовником у 2025 році була проведена спрощена закупівля відповідно до коду ДК 15610000-7 за результатами якої було укладено договір та наразі здійснюється постачання товару. За результатами проведеної закупівлі вийшла

  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО