Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5 000,00 грн.

23 Жовтня 2021
hanna

В березні була здійснена закупівля без використання електронної системи (закупівля COVID відповідно до Постанови КМУ № 225 від 20 березня 2020 р. «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України») за ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113410-6 Спеціальний одяг для біологічного та хімічного захисту), було закуплено маски захисні тришарові. Закупівля по коду ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання була здійснена на суму 474 583,2 грн без ПДВ. Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5000,00 грн. Яку процедуру закупівлі обрати, так як дія Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року?

Відповідь

Доброго дня! 29.09.2021 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012, за якою визначено правила проведення замовником закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — Постанова № 1012). Таким чином, затверджено: Порядок проведення закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи вірно я розумію як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва: 1. У разі якщо учасник Є виробником товару та товар українського походження то він надає: – Довідку із зазначенням:

  • Виготовлення ПКД на об’єкт (470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкта?
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    скажіть будь ласка виготовлення проектно -кошторисної документації на обєкт ( 470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкту?

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, з помилкою та норма 24 години
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги з Особливостями, учасником не надано документи на право власності обладнання по двум пунктам (документи , які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям),чи можна дати 24 години на виправлення?

  • Строк укладання Договору у ЗПП
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно п.66. Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для

  • Чи може переможець відкритих торгів завантажити новий локальний кошторис
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    ВТО поточний ремонт є переможець , завантажив документи по п.47 всі, в локальному кошторисі зробив помилку, чи може завантажити новий локалиний кошторись якщо сьогодні 6 день після визначення переможця. Дякую

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО