Питання про залучення субпідрядника.Умовами тендерної документації передбачено надання інформації про
Питання про залучення субпідрядника.
Умовами тендерної документації передбачено надання інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг), а саме:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Учасником надана довідка у складі тендерної пропозиції про те що він не планує залучати субпідрядника/співвиконавця до виконання умов закупівлі.
У підписаному договорі про надання послуг, проект якого був оприлюднений при оголошенні закупівлі, присутні такі умови:
У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання Послуг за цим Договором, забезпечити координацію діяльності субпідрядників/співвиконавців, створити необхідні умови для виконання договірних зобов’язань і контролювати хід їх виконання, здійснювати приймання робіт/послуг, відповідати за якість наданих Послуг по цьому Договору. Нести перед Замовником відповідальність за дії субпідрядників/співвиконавців такою ж мірою, як і за свої власні дії при надані Послуг за цим Договором.
Укладення субпідрядних договорів не створює будь-яких правових відносин між Замовником і субпідрядниками/співвиконавцями, якщо інше не встановлено даним Договором. Виконавець відповідає за результати роботи субпідрядників/співвиконавців і виступає перед Замовником як Виконавець, а перед субпідрядниками/співвиконавцями як Замовник.
Наразі учасник залучає субпідрядника/співвиконавця на підставі укладеного із Замовником договору, не зважаючи на подану довідку у складі тендерної пропозиції про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Чи не суперечить це чинному законодавству.
Якщо суперечить, які подальші дії Замовника?
Доброго дня! Після укладення договору про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі сторони такого договору мають керуватися його умовами. Тобто, якщо у договорі про закупівлю не встановлено заборони щодо залучення субпідрядника, виконавець має право залучати субпідрядника до виконання робіт.
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не
Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів
Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки
як відобразить в плані «Джерело фінансування» якщо більша частина коштів це місцевий бюджет а частина власні кошти?
Готується тендерна документація на реконструкцію з закупівлею проектно-кошторисної документації (закупівля за принципом проектуй-будуй). Якщо відбувається закупівля таких робіт з ПКД, то договір заключається між Замовником та Підрядником чи між Замовником
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!