Відшкодування чи закупівля, як діяти?
Виникають ситуації, коли співробітникам підприємства необхідно, для виробничих потреб, щось купувати за готівку, а потім вони просять підприємство компенсувати ці витрати. Наприклад: у нас на запчастини заплановано 199000 на рік, проводимо спрощені закупівлі по необхідності, але під час відрядження сталася поломка і водію довелося купити запчастини за свої кошти. По поверненню він подає чеки на компенсацію цих витрат. Питання:
1. Чи потрібно в таких випадках робити звіт про закупівлю?
2. Якщо так, то чи підпадає ця закупівля під річний план (наші 199000) чи це є закупівля, яку замовник не міг об’єктивно передбачити, а отже є новим предметом закупівлі?
3. Якщо це не є “новий предмет закупівлі”, то яке необхідне обгрунтування недотримання процедури закупівлі, в данному випадку спрощеної закупівлі?
Дякую!
Добрий день! У даному випадку витрати працівника на закупівлю запасних частин є доцільними та обґрунтованими, а також здійснені на користь підприємства розпорядника, тому працівник може оформити авансовий звіт для того, щоб йому відшкодували суму, витрачену на усунення непередбачуваних неполадок. Право працівника замовника отримати відшкодування за його витрати на ремонт автомобіля підтверджує також частина 1 статті 1160 Цивільного кодексу України, відповідно до якої особа, що вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, має право вимагати від цієї особи...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Наказ Мінрозвитку № 376 від 28.02.2025 Куп’янська міська територіальна громада з 21.12.2024 • зони активних бойових дій із функціонуванням державних електронних ресурсів — райони, де бойові дії не припинили роботу
Доброго дня! Підскажіть, чи не буду порушенням коли Замовник через Прозорро Маркет здійснить закупівлю різних товарів (в даному випадку принтерів) двома окремими закупівлями? При тому що код закупівлі використає один,
Проводимо капітальний ремонт будівлі , пошкодженої в результаті ракетного удару. Капітального ремонту потребує покрівля будівлі, необхідно заміна вікон, та ремонт декількох кімнат та коридорів. Підкажіть будь-ласка , чи має право
Виготовлення та встановлення Інформаційних стендів для вшануваня полеглих героїв (виготовлення на встановлення стендів на габарітних металевих конструкціях, що встановлюються на бетонну плиту): який код закупівлі обрати? Вартість 1,4 млн.грн. Це
Чи можна заключити прямий договір, без застосування відкритих торгів, на поточний ремонт автомобільного крану, якщо сума 140 000 грн ?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!