Відшкодування чи закупівля, як діяти?

05 Липня 2021
serhij

Виникають ситуації, коли співробітникам підприємства необхідно, для виробничих потреб, щось купувати за готівку, а потім вони просять підприємство компенсувати ці витрати. Наприклад: у нас на запчастини заплановано 199000 на рік, проводимо спрощені закупівлі по необхідності, але під час відрядження сталася поломка і водію довелося купити запчастини за свої кошти. По поверненню він подає чеки на компенсацію цих витрат. Питання:
1. Чи потрібно в таких випадках робити звіт про закупівлю?
2. Якщо так, то чи підпадає ця закупівля під річний план (наші 199000) чи це є закупівля, яку замовник не міг об’єктивно передбачити, а отже є новим предметом закупівлі?
3. Якщо це не є “новий предмет закупівлі”, то яке необхідне обгрунтування недотримання процедури закупівлі, в данному випадку спрощеної закупівлі?
Дякую!

Відповідь

Добрий день! У даному випадку витрати працівника на закупівлю запасних частин є доцільними та обґрунтованими, а також здійснені на користь підприємства розпорядника, тому працівник може оформити авансовий звіт для того, щоб йому відшкодували суму, витрачену на усунення непередбачуваних неполадок. Право працівника замовника отримати відшкодування за його витрати на ремонт автомобіля підтверджує також частина 1 статті 1160 Цивільного кодексу України, відповідно до якої особа, що вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, має право вимагати від цієї особи...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо замовник не змінив юридичну адресу, але виїхав з території активних бойових дій він може керуватися пп 2 п 13 Особливостей?
    25 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наказ Мінрозвитку № 376 від 28.02.2025 Куп’янська міська територіальна громада з 21.12.2024 • зони активних бойових дій із функціонуванням державних електронних ресурсів — райони, де бойові дії не припинили роботу

  • Чи можна провести два ЗПП на придбання принтерів?
    25 Липня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підскажіть, чи не буду порушенням коли Замовник через Прозорро Маркет здійснить закупівлю різних товарів (в даному випадку принтерів) двома окремими закупівлями? При тому що код закупівлі використає один,

  • Будівля пошкоджена в результаті ракетного удару
    25 Липня 2025
    Читати відповідь

    Проводимо капітальний ремонт будівлі , пошкодженої в результаті ракетного удару. Капітального ремонту потребує покрівля будівлі, необхідно заміна вікон, та ремонт декількох кімнат та коридорів. Підкажіть будь-ласка , чи має право

  • Стенди для вшанування полеглих героїв – який код
    25 Липня 2025
    Читати відповідь

    Виготовлення та встановлення Інформаційних стендів для вшануваня полеглих героїв (виготовлення на встановлення стендів на габарітних металевих конструкціях, що встановлюються на бетонну плиту): який код закупівлі обрати? Вартість 1,4 млн.грн. Це

  • Поточний ремонт автомобільного крана
    25 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи можна заключити прямий договір, без застосування відкритих торгів, на поточний ремонт автомобільного крану, якщо сума 140 000 грн ?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО