Чи відноситься продовження терміну виконання робіт до істотних умов договору про закупівлю?
Допоможіть розібратись у такій ситуації. Замовником, відповідно до проєкту, який пройшов державну експертизу, було проведено відкриті торги та укладено договір на капітальний ремонт першого поверху приймального відділення міської лікарні.
Термін закінчення виконання робіт, згідно умов договору – 17 травня 2021 року, термін дії договору 17 вересня 2021 року. В ході виконання робіт виникла необхідність внесення змін до проєкту, які б передбачали ремонт окремих приміщень з використанням інших матеріалів, ніж передбачені проєктом.
Чи має право Замовник, з огляду на зазначені підстави, внести зміни до укладеного договору на виконання капітального ремонту приміщення в частині продовження терміну виконання робіт, після внесення відповідних змін до проєкту?
Дякую.
Добрий день! Ваше питання має багато нюансів, потребує більш детального вивчення та правової оцінки, Дана юридична послуга надається на платній основі. Якщо Ваше питання досі актуальне направте свої контакти на нашу електронну пошту radnukdz@gmail.com і з Вами в найкоротші терміни зв’яжуться наші спеціалісти. Або дзвоніть за номером: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 для отримання послуг Тендерного агентства «Радник» або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
Як підтвердити коливання ринкової ціни на товар. На сайті Прозоро інфобокс оприлюднена стаття від 27.06.2024 Медіаресурс професійних закупівель. “Якими документами можна підтвердити зміну ринкової ціни на товар”. Зокрема в першому
Прошу надати відповідь, стосовно оплати за електроенергію за період 2023 року, База управління підключена до лічильника іншого підприємства якому ми відшкодовуємо певну суму за використання електроенергії, але у 2024 році
Прошу надати роз’яснення щодо абз.3 п.12. Особливостей, щодо вартісних меж щодо проведення закупівлі шляхом запиту ціни пропозицій.
Яким чином сформувати вимогу в тендерній документації про надання учасником документального підтвердження енергетичної ефективності не нижче I типу відповідно до статті 7 ЗУ “Про енергетичну ефективність ” №1818-IX . Наприклад
В організації планується призначення ще однієї уповноваженої особи. Підкажіть, як правильно між ними розподілити обов’язки ? Чи можуть дві уповноважені особи проводити надпорогові закупівлі?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.