Дії замовника, якщо рішення АМКУ викликає сумніви
доброго дня. Прийшло рішення АМКУ Інформація про резолютивну частину рішення
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель стосовно скарги
товариства з обмеженою відповідальністю “Інтелмед”
31.03.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
прийнято рішення № 6612-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги
товариства з обмеженою відповідальністю “Інтелмед” від 07 березня 2021 № UA-2021-
02-09-012854-a.b1, Колегія постановила зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
ПІДПРИЄМСТВО “ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ
ЦЕНТР” ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” скасувати рішення про відхилення тендерної
пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Інтелмед” та рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю “МЕДКОСВІСС (Україна)”
переможцем за процедурою закупівлі — “Реактиви для аналізатору IMMULITE 1000”,
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2021-02-09-012854-a
На справді Інтел мед не подав всі документи зазначені в оголошені, а саме сертифікат відповідності. Як мені діяти????
Добрий день! Відповідно до абзацу 2 частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Водночас за невиконання рішення органу оскарження передбачена адміністративна відповідальність статтею 164-14 КУпАП, а саме на керівника замовника у розмірі від 34 000 до 85 000 грн.
Отже замовник має виконати рішення органу оскарження не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Або ж оскаржити його до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПДобрий день, Підкажіть, будь ласка, чи може замовник, при проведенні закупівлі енергосервісу, в ТД не встановлювати вимогу до учасника надати інформацію з приводу субпідрядних організацій та наявність працівників відповідної кваліфікації.
ПБуло укладено договір з переможцем, в якому було зазначено суму договору разом з ПДВ, але переможець не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку. Договір завантажено у систему. Чи
ПДоброго дня. Підкажіть, будь-ласка, згідно з останньої судової практики Верховний Суд України (справа №922/2321/22) остаточно поставив крапку стосовно підвищення ціни до 10% відповідно до п. 2 ч. 5 статті 41
Пбуло оголошено ЗПП , сума закупівлі 98500, при підписані договору не переглянула що у договорі сум 98 тис, а не 98500, у специфікаціїї все вірно,виникла технічна помилка. Як можна вийти
ППроведено закупівлю: відкриті торги (з особливостями). У оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано “з особливостями” (завантажений файл до закупівлі). Проте, у тендерній документації скрізь міститься посилання на Особливості. Чи
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.