Виконання рішення АМКУ

05 Квітня 2021
oksana

АМКУ своїм рішенням зобов’язав скасувати рішення про визначення переможця. Половина підстав для оскарження, які надав скаржник, визнані такими, що не підлягають задоволенню (формальні помилки). Інша половина- визнано, що замовником порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та частини 9 статті 26 Закону.
Наші дії – протоколом ТК на виконання рішення АМКУ скасовуємо своє рішення про визнання переможця. Система автоматично поверне учасника на кваліфікацію. Після цього розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин і, якщо учасник виконає цю вимогу, матимемо змогу визнати його переможцем.
(правило 24 годин до цього учасника під час проведення закупівлі не застосовувалося).

Відповідь

Доброго дня! Ви вірно зважаєте на те, що замовник у вашому випадку повинен виконати рішення АМКУ, що зазначене у рішенні Колегії, адже за невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом передбачено штраф у 34000 – 85000 грн. на керівника підприємства. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи підлягає цінова пропозиція під 24 години за практикою ДАСУ?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Ситуація 1. В складі тендерної документації на закупівлю зварювального обладнання вимагалася цінова пропозиція за встановленою формою. Також до цінової пропозиції є інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової

  • ВТ за кошти Юкрейн Фасіліті не відбулись через відсутність учасників, що робити?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Закупівля на ноути за кошти UF не відбулася (499 тис грн) через відсутність пропозицій, що робити далі?

  • Як встановлюється оплата УО?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь-ласка чи заступник директора з економічних питань державної установи може бути уповноваженою особою? Якщо так, то яка доплата йому встановлюється? В розмірі …% від посадового окладу фахівця з публічних

  • Доплата за виконання обов’язків УО, яка у відпустці
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    доброго дня. питання наступне. уповноважена особа – є заступником начальника відділу господарства. коли йде у відпустку – обов’язки покладають на начальника відділу бух обліку – головного бухгалтера. обидві посади є

  • Поточний ремонт проїзної дороги
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    є 1-й договір на ПР проїзної дороги від вул. Х до житлового будинку по вул.Х 15 на 150000,00грн. і 2-й ПР проїзної дороги від житлового будинку по вул.Х15 до простекту

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО