За повідомленням АМКУ: через технічний збій з підстав, незалежних від Комітету, функціонал “Кабінет оскарження”, через який розміщуються рішення органу оскарження у порядку, визначеному статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, станом на 19:30 не працює, що не дає можливості розмістити рішення органу оскарження щодо прийняття/залишення скарг до/без розгляду, що надійшли до органу оскарження 18.03.2021 та 19.03.2021 та розміщення рішень по суті скарг, прийнятих органом оскарження 18.03.2021, у строки, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”, а саме – протягом трьох робочих днів з наведеної вище дати. Також, відповідно, відсутня технічна можливість розмістити інформацію про резолютивні частини рішень по суті скарг, прийнятих 22.03.2021.
З метою вирішення зазначеного питання у найкоротші строки до ДП “Прозорро”направлено запит щодо причин виникнення таких технічних перешкод для оприлюднення органом оскарження відповідних рішень.