По яким критеріям розподілити обов’язки в Положенні про уповноважених осіб між двома уповноваженими особами

24 Лютого 2021
ievhen-valerijovych

По яким критеріям розподілити обов’язки в Положенні про уповноважених осіб між двома уповноваженими особами на одному підприємстві, з метою справедливого (рівного) навантаження на кожну уповноважену особу, при цьому щоби це робилось не у «ручному» режимі керівником підприємства або між самими уповноваженими особами, а в «автоматичному» режимі?

Відповідь

Доброго дня! Все залежить від кількості та виду закупівель на вашому підприємстві. приклади моделей роботи уповноважених осіб: 1) перший приклад моделі: відповідальна за все — одна особа. Наприклад: уповноважена особа (повністю керує відділом з організації закупівель) є відповідальною за всі закупівлі; 2) другий приклад моделі: поділ на предмети закупівлі. Наприклад, це має такий вигляд: уповноважена особа № 1 відповідальна за закупівлю комунальних послуг (наприклад: електроенергії та її розподілу, послуг теплопостачання, водовідведення…); уповноважена особа № 2 відповідальна за закупівлю інформаційних і...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як обрати код ДК 021:2015 у разі закупівлі товарів
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Ми заклад позашкільної освіти, проводимо різні заходи (конкурси, олімпіади і т.д.) для нагородження переможців нам потрібно закупити: Медалі та Сувенірні коробки (футляр) з ложементом для медалі; Почесні відзнаки з логотипом,

  • Чи можна збільшити обсяг товару у випадку зменшення ціни в договорі
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В січні провели ЗЦП на продукти харчування ( овочі та фрукти). Станом на серпень, постачальник надіслав лист про зменшення вартості за одиницю товару ( у зв’язку із зменшення вартості такого

  • Чи можна вважати лік. засоби, які закуплені Замовником через Prozorro за кошти, отримані від НСЗУ, як такі, що не належать до лік. засобів, придбання та/або відшкодування яких здійснюється повністю чи частково за рахунок коштів держ.та/або місц. бюджетів
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    У нас як Постачальника фарм. продукції та Учасника закупівель, виникла потреба у наданні роз’яснення щодо проведення закупівель за кошти, що отримані від НСЗУ за надані медичні послуги в межах програми

  • Щодо послуг технічного нагляду
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Прошу надати роз’яснення з наступних питань: 1. Чи можливе проведення закупівлі послуг технічного нагляду із зазначенням оплати у вигляді вітсотку від вартості будівельних робіт, а не фіксованої суми? Якщо так,

  • Очікувана вартість предмета роботи
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як визначити очікувану вартість предмета закупівлі для відкритих торгів на роботи (вартість підрядних робіт), згідно проектно-кошторисної документації, коли в кошторисі є кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО