Звіт про виконання договору про закупівлю під час судового процесу
17.06.2020 року за результатами аукціону (відкриті торги) було укладено Договір про закупівлю “Бензин автомобільної марки А-92 (талони), бензин автомобільної марки А-95 (талони) та дизельне паливо (талони)”. В технічних характеристиках до предмету договору та в договорі було прописано, що Учасник процедури закупівлі повинен мати власні, арендовані або партнерські АЗС ( для уникнення дискримінації учасників). Постачальником було надано талони на заправку бензину та Замовником було сплачено за надані талони згідно умов договору в повному обсязі, але використати частину зазначенних талонів (тобто заправити пальним машини на АЗС) не має можливості, оскільки АЗС обгрунтовує це тим, що виникли якісь проблеми з власником талонів та Нашим Постачальником ( оскільки наш Постачальник не є власником талонів). В умовах договору передбачена, що право власності на Товар у Замовника виникає з моменту заправлення машин Замовника на АЗС, а не з моменту передачі талонів. Строк дії договору – до 31.12.2020 року, а в частині взаєморозрахунків-до повного їх виконання. Наразі ми плануємо звертатися до суду за захистом своїх прав. Питання полягає в наступному, чи потрібно нам звітувати про виконання цього договору в строк передбачений ЗУ”Про публічні закупівлі” (20 робочих днів) чи ні? І з якого часу потрібно відраховувати 20 робочих днів для звітування договору? (з моменту набрання законної сили рішення суду чи фактичне отоварювання талонів на АЗС? Та просимо Вас надати пораду для уникнення укладання договорів з недобросовісними Постачальниками, чи має право Замовник зазначати в технічних характеристиках, що Учасник повинен мати лише власну мережу АЗС, чи не буде зазначене вважатися, як дискримінація Учасників?
Добрий день! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачено, що замовник зобов’язаний оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Тобто початком відліку строку для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю може стати одна з перелічених трьох подій. Водночас коли строк дії договору про закупівлю вже минув (у даному випадку – 31.12.2021), але ряд зобов’язань за договором залишилися невиконаними та ідеться...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Провели закупівлю капітального ремонту. В період ремонту виникли незаплановані роботи! Звернулися з листом про коригування проектно-кошторисної документаціі! Укладаємо договір на коригування проекту. 1.Питання: Чи мені потрібно перевіріряти вартість коригування проекту?
Добрий день! Прошу надати роз’яснення щодо можливості здійснення закупівлі послуг з авторського нагляду без проведення процедури відкритих торгів у разі, якщо автор проєктно-кошторисної документації (проєктант) є виконавцем відповідних проєктних робіт.
Вітаю! Підкажіть, будь ласка, чи підпадає Трактор 110 к.с. під локалізацію? Точної назви Трактор у переліку немає.
В тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було встановлено вимогу “При необхідності здійснення ремонту техніки/картриджів, який передбачає доставку техніки/картриджів до сервісного центру
Плануємо закупівлю: роботи з капітального ремонту по об’єкту: Монтаж систем пожежної сигналізації, управління евакуюванням та передачі тривожних сповіщень для приміщень за адресою… Який код ДК доцільніше вибрати: 45453000-7 – Капітальний
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!