Електронна печатка замість електронного підпису

25 Січня 2021
olha

При перевірці файлу КЕП з форматом «p7s» в Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису сервісом з перевірки КЕП зазначається, що «Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено», але при цьому не визначається конкретне Прізвище, ім’я, по-батькові підписанта, натомість надається інформація «Електронна печатка: Назва підприємства; П.І.Б. (інформація не зазначена): Організація (установа): Назва підприємства така-то Код ЄДРПОУ: такий-то Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 18:27:07 15.01.2021».
Прохання надати роз’яснення, чи вважається такий файл, в якому при перевірці позначено про електронну печатку, електронним підписом, і чи може Замовник прийняти такий КЕП, в якому не зазначено ПІБ особи-підписанта, а зазначено підписантом юрособу?

Відповідь

Добрий день!  З 07.11.2020, керуючись пунктом 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», користувачі електронних довірчих послуг (як замовники, так і учасники) перейшли з електронного цифрового підпису (ЕЦП) на кваліфікований електронний підпис (КЕП).   Учасники у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 мають право продовжувати використовувати КЕП, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів та зберігається на будь-яких пристроях (на звичайних флеш-носіях, жорсткому диску комп’ютера тощо), та поступово зобов’язані перейти на КЕП на захищеному носії.   Під час перевірки...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО