Електронна печатка замість електронного підпису

25 Січня 2021
olha

При перевірці файлу КЕП з форматом «p7s» в Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису сервісом з перевірки КЕП зазначається, що «Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено», але при цьому не визначається конкретне Прізвище, ім’я, по-батькові підписанта, натомість надається інформація «Електронна печатка: Назва підприємства; П.І.Б. (інформація не зазначена): Організація (установа): Назва підприємства така-то Код ЄДРПОУ: такий-то Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 18:27:07 15.01.2021».
Прохання надати роз’яснення, чи вважається такий файл, в якому при перевірці позначено про електронну печатку, електронним підписом, і чи може Замовник прийняти такий КЕП, в якому не зазначено ПІБ особи-підписанта, а зазначено підписантом юрособу?

Відповідь

Добрий день!  З 07.11.2020, керуючись пунктом 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», користувачі електронних довірчих послуг (як замовники, так і учасники) перейшли з електронного цифрового підпису (ЕЦП) на кваліфікований електронний підпис (КЕП).   Учасники у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 мають право продовжувати використовувати КЕП, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів та зберігається на будь-яких пристроях (на звичайних флеш-носіях, жорсткому диску комп’ютера тощо), та поступово зобов’язані перейти на КЕП на захищеному носії.   Під час перевірки...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як обрати код ДК 021:2015 у разі закупівлі товарів
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Ми заклад позашкільної освіти, проводимо різні заходи (конкурси, олімпіади і т.д.) для нагородження переможців нам потрібно закупити: Медалі та Сувенірні коробки (футляр) з ложементом для медалі; Почесні відзнаки з логотипом,

  • Чи можна збільшити обсяг товару у випадку зменшення ціни в договорі
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В січні провели ЗЦП на продукти харчування ( овочі та фрукти). Станом на серпень, постачальник надіслав лист про зменшення вартості за одиницю товару ( у зв’язку із зменшення вартості такого

  • Чи можна вважати лік. засоби, які закуплені Замовником через Prozorro за кошти, отримані від НСЗУ, як такі, що не належать до лік. засобів, придбання та/або відшкодування яких здійснюється повністю чи частково за рахунок коштів держ.та/або місц. бюджетів
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    У нас як Постачальника фарм. продукції та Учасника закупівель, виникла потреба у наданні роз’яснення щодо проведення закупівель за кошти, що отримані від НСЗУ за надані медичні послуги в межах програми

  • Щодо послуг технічного нагляду
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Прошу надати роз’яснення з наступних питань: 1. Чи можливе проведення закупівлі послуг технічного нагляду із зазначенням оплати у вигляді вітсотку від вартості будівельних робіт, а не фіксованої суми? Якщо так,

  • Очікувана вартість предмета роботи
    22 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як визначити очікувану вартість предмета закупівлі для відкритих торгів на роботи (вартість підрядних робіт), згідно проектно-кошторисної документації, коли в кошторисі є кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО