Вимога щодо надання 24 години на виправлення – право чи обов’язок замовника

19 Січня 2021
viktoriia

Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підскажіть, чи обов’язково замовник має розміщувати повідолмення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, чи це є лише його право?

Відповідь

Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

 

Крім того, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, які він подав...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Конфлікт інтересів
    26 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПЯкщо особа 1, є працівником замовника, перебуває на посаді начальника відділу (комунальне підприємство) у закупівельному процесі незалучена, участь в складанні річного плану не приймає, уповноваженою особою не є. Якщо ця

  • Обираємо вид закупівлі враховуючи вартісні межі
    26 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПДоброго дня. За ДК 021:2015:50720000-8 укладено прямий договір на поточний ремонт на суму 70 000,00 грн. Потрібно укласти ще договір на надання послуг за цим класифікатором на 50 000,00 грн.

  • У яких випадках відміняємо ЗПП?
    26 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ППроконсультуйте будь ласка. 1. Чи можна провести запит ціни пропозиції на очікувану вартість? 2. Чи можна буде відмінити запит ціни пропозиції якщо не буде відповідних бюджетних асигнувань, необхідних для реєстрації

  • Закупівля послуг з поточного ремонту на основі дефектного акту
    26 Квітня 2024
    Читати відповідь

    Ппідскажіть чи потрібно для закупівлі поточного ремонту приміщення проектна- кошторисна документація чи вистачить дефектного акту?

  • Невірно вказаний код ДК
    26 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ППитання, була проведена процедура відкрити ,торги (закупівля), визначен переможець, сума більше 200 000, підписано договір, представлена тендерна документація, був один учасник, проблема з визначенням предмета закупівлі, казначейство не приймає договір

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО