На момент підписання договору установу у стані ліквідації

12 Січня 2021
valentyn

Бюджетна установа у стані ліквідації. Наприкінці 2020 року було оголошено рядо закупівель, у тому числі й відкриті торги. Аукціон відбувся 04.01.2021. Договір з переможцем торгів відповідно до данних системи майданчику повинен бути укладений не раніше 16.01.2021. Але 06.01.2021 виявляється, що фінансування на установу яка знаходиться у стані ліквідації не виділено, а кошторис є тільки на правонаступника.
Питання: як саме здійснити процедуру підписання договору з переможцем торгів? Чи можливо здійсніти варіант тристороннього договору (установа яка знаходиться у стані ліквідації – правонаступник – переможець торгів)?
Прошу надати алгоритм дій замовника у данному випадку.

Відповідь

Добрий день! Договори про закупівлю, що укладаються за результатами проведених процедур закупівлі та спрощених закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), є обов’язковими для виконання їх обома сторонами. Відповідно до частини 5 статті 107 Цивільного кодексу України юридична особа — правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи — правонаступника.   Отже, розпочаті процедури закупівлі та договори про закупівлю, укладені до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО