відсутність конкуренції з технічних причин

18 Грудня 2020
maksym

У серпні 2020 року підприємство здійснило закупівлю послуг на підставі абз.2 п.7 ст.3 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) шляхом укладення прямого договору та оприлюднення в ЕСЗ звіту про договір про закупівлю, на загальну суму 100 тис.грн. Вартість договору складалася з рівних помісячних сум, 5 місяців по 20 тис.грн. відповідно. За останні три місяці відбулося значне збільшення вартості послуг.
Питання:
1. Чи можливо збільшити вартість договору до 199 тис.грн. без проведення будь-яких процедур, а просто підписавши додаткову угоду на збільшення вартості;
2. Якщо розглянути випадок коли “нова” вартість договору перевершить поріг спрощеної закупівлі (200 тис.грн.), чи потрібно проводити нову процедуру закупівлі, або знову ж можна підписати додаткову угоду на збільшення вартості договору до 250 тис.грн.

Відповідь

Вітаємо! Придбання товарів, робіт і послуг на підставі частини 7 статті 3 Закону і визнається публічною закупівлею, однак укладений в рамках такої закупівлі договір без використання ЕСЗ не є договором про закупівлю у розумінні пункту 6 частини 1 статті 1 Закону. Це означає, що на внесення змін до такого договору, зокрема й до істотних його умов, не поширюються обмеження, встановлені статтею 41 Закону. Детальніше на порталі RADNUK.COM.UA у статті «Закупівля без проведення спрощеної закупівлі. Який договір укладати:...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО