зміна розміру мінімальної заробітної плати. Чи можна внести зміни до договору про закупівлю?

08 Грудня 2020
nataliia

Відповідно до п.7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни – відбувається зміна істотних умов договору.
Підприємство уклало Договір за результатами проведених відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об»єктів (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – охоронні послуги) .
Відбулася зміна розміру мінімальної заробітної плати , внаслідок чого зросла вартість однієї години охорони ( у договорі встановлений порядок зміни ціни при зміні мінімальної заробітної плати) . Чи маємо право при зміні ціни за одну годину охорони збільшити ціну договору про закупівлю ?

Відповідь

Вітаємо! Зростання заробітної плати працівників замовника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Це пов’язано з тим, що замовники не формують собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом чи фінансовим планом.

Установи, заклади чи організації є учасниками в розумінні Закону про публічні закупівлі, зміна оплати праці їхніх працівників може впливати на ціну предмета закупівлі тільки в тому випадкові, коли учасник формує собівартість предмета закупівлі та встановлює його ціну на ринкових умовах.

Вільні ціни визначаються на всі види продукції...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Оприлюднення звіту про виконання договору пп. 6 п. 13
    06 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПЧи оприлюднювати звіт про виконання договору, укладеного відповідно до пп.6 п.13 Особливостей?

  • Надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом
    06 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПВідповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації, завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних

  • Відповідність тендерної пропозиції
    06 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПЯкщо в тендерній документації замовника було зазначено: “Учасник надає скановану копію з оригіналу декларації виробника або іншого документу, який відповідно до чинного законодавства посвідчує якість запропонованого товару відповідно до Технічних

  • Унікальні технічні характеристики
    06 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПЧи доцільно вносити зміни в тендерну документацію, а саме в технічні характеристик товару який за своїми унікальними якісними та технічними характеристиками оптимально відповідає вимогам та потребам військової частини?

  • Зміни до оголошення ВТ
    06 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПДоброго дня! Тепер окремо згідно останніх змін до Особливостей і оголошення потрібно публікувати(окремим документом)?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО