24 години та помилка підсумковій відомості ресурсів
Добрий день.Замовник зазначив вимоги до учасника:1. «Надати Довідку із зазначенням інформації про наявність – машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці (Таблиця 1) повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції; 2. Вимоги щодо формування договірної ціни. «2.1.1 Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, яку учасник згоден виконати. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Виконання робіт повинно здійснюватися учасником у чіткій відповідності до кількості, обсягів робіт та будівельних матеріалів/виробів, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні Додатку № 2 до тендерної документації (локалні кошториси та підсумкова відомість робіт)».Учасник надав в своїй пропозиції кошторисні документи в яких машини та механізми не відповідають обсягам замовника, тобто Підсумкова відомість ресурсів в якій зазначено обсяг в розділах, а саме:І.Витрати труда, ІІ,Будівельні машини та механізми, та в підсумкових витратах енергоносіїв для усіх машин не відповідають поданими обсягами замовника, а також в даному розділі відсутні рядки стиснене повітря, гідравлічна рідина та дрова. Чи є це підстава на відхилення?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають питання – 24 години та помилка підсумковій відомості ресурсів Нагадаємо, що пунктом 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи реєструємо в прозоро тристоронній договір по грантовій угоді ? Де Ми виступаємо платнико №2 і будемо сплачувати лише ПДВ.
Є наявна потреба у проведені спрощених закупівель на постачання товарів на наступний рік, а саме: електрична енергія та природний газ. Процедура проводиться на очікуване фінансування. Підскажіть будь-ласка, чи потрібно затверджувати
Скажіть будь ласка чи може бути Угода складена 24.11.25 і на другий день закинута ДУ на розірвання але 24.11.25 .Чи все таки краще ДУ 25.11.25?
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі
Проводимо відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони (фізична та пультова охорона). Підкажіть, будь ласка, чи є порушенням, якщо учасник та співвиконавець, якого учасник планує залучити для виконання
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!