У травні поточного року було проведено спрощену закупівлю послуг на
У травні поточного року було проведено спрощену закупівлю послуг на 998тис. грн. У жовтні цього року необхідно розпочати закупівлю за тим же кодом ДК 021:2015 на суму 1200тис.грн., необхідність проведення якої було встановлено ще у 2019(проте остаточне технічне завдання на виконання послуг розроблене у вересні цього року та Замовником планується процедура відкритих торгів. Чи буде порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема уникненням проведення процедури відкритих торгів по першій закупівлі, у разі якщо замовник останню здійснить за процедурою відкритих торгів.
Доброго дня! Спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень (до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень).
Відповідно до частини 10 статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПДоброго дня!Які документи потрібно мати замовнику, щоб обґрунтувати очікувану вартість запланованого тендеру?
ПДоброго дня. Підкажіть, будь-ласка, хто відповідальний у Замовника за визначення очікуваної вартості закупівлі? Дякую.
ППідкажіть, будь ласка, чи є правомірним відхилення учасника закупівлі, якщо замовник виставив вимогу про те,що учасник має надати Довідку про наявність в учасника техніки, будівельних машин та механізмів (власних, залучених
ПДоброго дня! Підскажіть будь ласка де знайти посилання на статтю у якій буде прописано врахування інфляційних ризиків при твердій ціні робіт, які вимоги ставляться до учасника при закупівлі робіт Відкриті
ППідкажіть будь ласка, планується укладання тристоронього договору щодо ремонту доріг. Перша сторона замовник – ОМС, друга сторона – виконавець, третя сторона – інвестор, який буде здійснювати фінансування робіт. Чи оприлюднюється
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.