До 19 квітня 2020 року було оприлюднено додаток до річного

08 Жовтня 2020
voda2020r@gmail.com

До 19 квітня 2020 року було оприлюднено додаток до річного плану закупівель на придбання товару очікуваною вартістю 25000,00 грн. Станом на день оприлюднення плану (06.04.) очікувана вартість закупівель по планах не перевищувала 50 тис.грн і фактично по коду станом на 06.04. укладено договорів на суму менше 50 тис.грн. Передбачено процедуру закупівлі – звіт про укладений договір.
До 19 квітня за даним планом договір укладено не було і придбання товару також.
Підкажіть будь-ласка чи можемо ми зараз на основі цього плану укласти договір застосувавши звіт про договір укладений без використання електронної процедури закупівлі.
На сьогоднішній день – фактично по коду заплановано, укладено договорів і придбано товарів на 59000,00 грн (без врахування суми на предмет закупівлі про який іде мова)
Керуючись вимогами законодавства ми повинні змінити період початку закупівлі і тип процедури на звіт про договір про закупівлю укладений без використання ЕПЗ?
Чи правильно було б анулювати (обнулити) цей додаток до річного плану закупівлі, і який нормативний акт передбачує такі дії?Дякую!

Відповідь

Добрий день! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) на відміну від Закону в попередній редакції не передбачено поняття додатка до річного плану закупівель, у якому відображалися заплановані допорогові закупівлі. З 19.04.2020 абсолютно всі придбання товарів/робіт/послуг, що відбуваються відповідно до Закону, мають бути відображені саме в річному плані закупівель. Замовник здійснює планування на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до статті 4 Закону, яка регулює планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель. Заплановані закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не надано гарантійний лист: 24 години чи відхилення?
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було встановлено вимогу “При необхідності здійснення ремонту техніки/картриджів, який передбачає доставку техніки/картриджів до сервісного центру

  • Монтаж систем пожежної сигналізації
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Плануємо закупівлю: роботи з капітального ремонту по об’єкту: Монтаж систем пожежної сигналізації, управління евакуюванням та передачі тривожних сповіщень для приміщень за адресою… Який код ДК доцільніше вибрати: 45453000-7 – Капітальний

  • Закупівля НУШ за постановою №1554 від 31.12.2024
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Які товари можна придбавати, якщо отримали субвенцію по Постанові №1554 від 31.12.2024

  • Закупівля авто разом з аксесуарами
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Ми Замовник плануємо здійснити закупівлю нового легкового автомобіля за процедурою відкритих торгів. Чи можливо у вартість самого автомобіля включати вартість додаткових аксесуарів (наприклад бризковики, килим текстильний багажника та килимки гумові)

  • Чи правильно розписана послуга по перевезенню деревини?
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Користуємось послугами з доставки деревини згідно коду ДК 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм. В Специфікації до Договору розписано наступне: -Навантаження та розвантаження деревини на автотранспорт –

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО