Закупівля твердопаливного котла з послугами монтажу та пусконалагодження
Доброго дня!
Для потреб підприємства необхідно закупити новий твердопаливний котел з супутними послугами монтажу та пусконалагодження .
Наше комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є комунальним унітарним комерційним підприємством.
Закупівлю (відкриті торги) планується виконувати за власні кошти, які підприємство отримує за результатами здійснення господарської діяльності.
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі»( далі – Закон), надано визначення термінів: пп.34 Товару та пп.21 Послуги.
Таким чином, дотримуючись норм Закону, необхідно закупити твердопаливний котел як Товар, а монтаж та пусконалагодження цього котла (обладнання) необхідно закупити як Послугу, що в свою чергу викликає багато незручностей. Постачальник Товару та Виконавець послуг за результатами торгів можуть бути різні Учасники.
Проте, Наказ Міністерства Фінансів України 12.03.2012 № 333 , а саме пп.1 та пп.23 п. 3.1.1. Код 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” дозволяє Замовникам, що фінансуються з бюджету, закуповувати обладнання (товар) , його монтаж та пусконалогодження (послуги) в рамках однієї Закупівлі.
Питання: Чи не буде порушенням Закону, якщо керуючись цим Наказом наше підприємство закупить твердопаливний котел з супутніми послугами, а саме з послугами монтажу та пусконалагодження ?
Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Закупівля твердопаливного котла з послугами монтажу та пусконалагодження Бажаєм мирного дня та повідомляємо наступне. Спершу відзначимо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить розмежування необхідності здійснення закупівлі залежно від походження коштів (бюджетні або кошти з господарської діяльності). Таким чином, якщо ви є Замовником у розумінні Закону, то таку закупівлю варто здійснювати з урахуванням вимог законодавства про публічні закупівлі внезалежності від походження коштів. Під час...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю! Чи буде вважатися залученням субпідрядника і про це потрібно зазначати в довідці про матеріально-технічну базу, якщо ми користуємося технікою згідно договору про надання послуг?
Добрий ранок! Проведення археологічних досліджень по об’єкту “Реконструкція водопровідно-каналізаційної мережі по вулиці Баштова з приєднанням по каналізаційної мережі дитячого садка “Барвінок” та житлових багатоквартирних будинків міста Носівка Чернігівської області” по
Підкажіть будь ласка за якою процедурою проводити закупівлю, що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна 2021-2027 та впроваджується КНП як Головним Партнером (за
В ТД вимагається “У разі закупівлі робіт або послуг Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта
Добрий день. Нами, як учасником, прийнято участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту доріг. За результатами закупівлі укладено договір. На момент участі у закупівлі у
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!