Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок)
Звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення щодо правильного визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт, пов’язаних з дообладнання банківських відділень у межах виконання Постанови НБУ № 149 – забезпечення доступності до банківських послуг та які необхідні документи для закупівлі таких робіт.
Зазначені роботи стосуються адаптації об’єктів (відділень банку) до потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок).
Разом з тим, варто зазначити, що роботи з модернізації/ дообладнання не охоплюють ремонт усіх приміщень відділення в цілому, а мають вибірковий (локальний) характер, вартість робіт – до 500 тисяч гривень, відділення не закриваються на проведення ремонтних робіт.
Просимо надати фахове роз’яснення – за яким саме кодом ДК 021:2015 слід здійснювати закупівлю таких робіт, аби забезпечити відповідність предмета закупівлі вимогам законодавства та необхідні документи для закупівлі таких робіт.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок) Для початку необхідно визначити це поточний ремонт чи капітальний. Відповідно п.21 ч.1 ст.1 Закону поточний ремонт – послуги. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається згідно із пунктом 3 розділу II Порядку де зазначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою. Відповідно до...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи розповсюджується обов’язок публікації інформації щодо цін на матеріальні ресурси, якщо укладено прямий договір, відповідно до п. 11 Особливостей (вартість договору з поточного ремонту до 200 тис. або вартість робіт
Стосовно договору по закупівлі послуг. В договорі зазначено наступну умову: “Договір діє до 31.12. 2024, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань”. Замовник вніс авансову оплату у
Надайте, будь-ласка, роз’яснення щодо закупівлі первинних мобільних укриттів з монтажем. Первинні мобільні укриття (ПМУ) регулюються положеннями ДСТУ 9329:2025 «Первинні мобільні укриття. Основні параметри та методи випробування», який набрав чинності 01
Добрий день. 1.Чи перевіряти ступінь локалізації і внесення товару до реєстру локалізованих товарів, якщо товар є повністю вироблений в Україні? 2. Якщо ні, який документ на підтвердження виготовлення в Україні
Чи потрібна додаткова угода до договору по ЗПП, якщо торги пройшли 28.08.25р. і Господарський кодекс втратив чиннісь 28.08.25.р. а в договорі прописано статті з Господарського кодексу. Дякую.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!