Прошу надати роз’яснення щодо застосування ПДВ у закупівлях

10 Липня 2025
Микола

Шановна редакціє журналу «РАДНИК»!
Прошу надати роз’яснення щодо правильного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: у яких випадках вона повинна включати ПДВ, а у яких – бути без ПДВ?
Цікавлять такі аспекти:
– Який підхід застосовувати, якщо замовник є платником ПДВ?
– Як визначати очікувану вартість, якщо учасники можуть бути як платниками, так і неплатниками ПДВ?
– Як діяти у випадках, коли очікується закупівля у неплатника ПДВ?
– Чи є різниця у підході до формування очікуваної вартості залежно від типу процедури закупівлі (відкриті торги, спрощена закупівля, тощо)?
– Які рекомендації для уникнення типових помилок при визначенні очікуваної вартості з огляду на ПДВ?

Буду вдячний за практичні поради та нормативне обґрунтування.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Прошу надати роз’яснення щодо застосування ПДВ у закупівлях   Розділимо Ваше питання на шість умовних частин (підпитань): І. Стосовно врахування/неврахування ПДВ при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Коректно визначена очікувана вартість є однією із необхідних складових успішної закупівлі, тому варто відповідально підходити до аналізу ринку. Під час збору інформації про ціну слід враховувати максимальну кількість різних аспектів, які можуть впливати на якість визначення очікуваної вартості. Примірною методикою...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО