24 години на виправлення чи відхилення?

03 Липня 2025
Олена

В тендерній документації зазначено:
“1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat), що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
1.1.5) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток №3 до тендерної документації;”
Учасником в тендерній пропозиції надано Додаток 3, але в ньому зазначена інформація відрізняється від тендерної документації замовника.
При цьому, завантажені в систему документи учасника відповідають вимогам Додатку 3 тендерної документації Замовника, але не відповідають Додатку 3 тендерної пропозиції учасника.
Чи підлягає відхиленню тендерна пропозиція учасника, як така, що не відповідає умовам технічної специфікаці.
Чи може замовник надати учаснику в такій ситуації 24 години на виправлення невідповідностей?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання? 24 години на виправлення чи відхилення? Із суті Вашого питання не зрозуміло, яка саме інформація зазначається в Додатку 3 і що саме відрізняється. Проте, в контексті даного питання варто відзначити наступне. Пунктом 43 Постанови 1178 визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна шляхом застосування пункту про покращення предмету закупівлі збільшити кількість кіловат в межах суми договору?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня питання наступне: На початку 2025 року за результатами запиту ціни пропозиції укладено договір на постачання електричної енергії на суму 10 629 817,06 грн кільксть 1 251 626 кіловат

  • Реконструкція частини існуючого об’єкта благоустрою – парку це роботи?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи є роботами в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі “Реконструкція частини існуючого об”єкту благоустрою – парку з влаштуванням Алеї пм”яті героям та благоустроєм прилеглої території за адресую вул…..

  • Загальна річна потреба в ноутбуках на суму вища ніж 500 грн, але купуємо окремо можна обрати профіль з налаштуваннями?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до пункту 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може самостійно визначати інформацію про характеристики товару та

  • Який пункт треба обрати, якщо вносити зміни до договору на закупівлі електричної енергії
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    З 01.09.2025 року вступає в силу Постанова НКЗУКП № 1334 від 26.08.2025, якою збільшені тарифи для АТ “ПОЛТАВАОБЛНЕНРГО” на послуги з передачі електричної енергії. У Замовника є діючий договір з

  • Чи потрібно у назві предмета закупівлі прописувати, що це додаткова потреба?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Замовником була здійснена закупівля послуг з поточного ремонту приміщень будівлі шляхом проведення відкритих торгів. Під час виконання послуг виникла необхідність у проведенні додаткових послуг, які замовник не міг передбачити перед

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО