Потрібна допомога у вирішенні питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення
Потрібна допомога у вирішенні питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення в системі та як правильно прописати в договорі. На даний час плануємо закупити канцтовари. Закупівля містить 50 позицій.
Ознайомившись з редакцією статті ввд 12.09.2020 №368 виникає питання, як правильно на даний час все прописувати.
Який із варіантів більш правильним буде?:
Варіант подання інформації №1. У плані закупівель прописати в КОНКРЕТНІЙ НАЗВІ – канцелярські товари, а у примітках пелек позицій з відповідними кодоами, потім створити закупівлю – в узагальненій назві прописати – КАНЦЕЛЯРСЬКІ товари і затим кону із 50 позицій вводити в електронні поля. І як тоді правильно прописувати предмет закупівлі в договорі: За кодом ДК 021:2015:30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне?
При публікації звіту можно побачити, що УЗАГАЛЬНЕНА НАЗВА ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ буде КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ. Чи достатньо буде узагальненої назви в договорі разом із кодом ДК? Чи потрібно ще в дужках прописувати всі номенклатурні позиції.
ВАріант подання інформації №2: Публікуємо план і в конкретній назві публікуємо всі номенклатурні позиції, які потім при створенні закупівлі будуть відображатись в окремих полях в електронній системі?
Моє бачення, що якщо публікуються всі окремі позиції закупівлі відповідно до Порядку №1082, а в договорі в предметі закупівлі прописувати лише код ДК та узагальнену назву, то у звіті про закупівлю та в договорі є розбіжності. Точніше, чи вказувати коди номенклатурних позицій в договорі?
Бажаємо вдалих закупівель та повідомляємо наступне. На початку вересня в ProZorro було зроблено так, що узагальнена назва предмета закупівлі автоматично переноситься до оголошення, яку формує система автоматично у форматі PDF. Крім того, зверніть увагу, що у вже проведених процедурах дане поле (узагальнена назва предмета закупівлі) підтягнулося автоматично. У зв’язку із цим та листом Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 з рекомендаціями пропонуємо розглянути варіант подання інформації про закупівлю, розробленими фахівцями «Радник» у публікації «Три нереалізовані поля в ProZorro та спосіб подання...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю. Субвенція НУШ 2025 рік, за кошти Ukraine Facility . Потреба – меблі на пілотні класи (повинні купувати через прозоро-маркет) , як же тоді дотриматися вимог Рамкової угоди ? прописати
Підкажіть, будь ласка, чи перевіряються закупівлі ЗПП органами ДАСУ?
Скажіть будь ласка, процедура “Торги за правилами організатора” підпадає під дію Закону “Про публічні закупівлі”? При проведенні таких торгів хто має право перевіряти, скаржитись і т.д.? В яких нормативних документах
Доброго дня!Чи можна вимагати у перевізника наявність не менше 2х транспортних засобів для перевезення вантажу (якщо один наприклад буде в ремонті, щоб була заміна) при встановленні кваліфікаційного критерію матеріально-технічна база
Якщо, за одною адресою знаходиться не одна будівля з різними інвентарними номерами чи сумуються послуги з поточного ремонту. За цією адресою необхідно провести послуги з поточного ремонту прилеглих територій (послуга
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!