Додаткова потреба чи поділ предмета закупівлі?

18 Червня 2025
Юлія

Виникла неочікувана потреба в закупівлі архівних папок та коробів для них. На сьогоднішній день закупівлі без використання електронної системи за ДК 30190000-7 офісне устаткування вже 100 тис. грн використано.
Сумніваюсь у рішенні.
Яке рішення буде вірним?
1. Використати інший код ДК 22850000-3 Швидкозшивачі та 44617000-8 Коробки
(але це може бути як поділений предмет закупівлі)
2.Прописати у протоколі рішення УО, що це неочікувана потреба та провести закупівлю без використання електронної системи закупівель згідно п. 15 Особливостей.
Є лист від підрозділу про нагальну потребу, чи може він бути підтвердженням та обґрунтуванням рішення?
Чи вносити закупівлю до змін річного плану та в системі Прозорро?
Дякую за відповідь.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання Додаткова потреба чи поділ предмета закупівлі? Щодо питання першого. Якщо у закупівлі без використання електронної системи закупівель за кодом ДК 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне замовником уже купувались архівні папки та короби до них, то обираючи, наразі, інший код ДК, то замовник фактично ділить предмет закупівлі на частини. Відповідно до пункту 6 Особливостей 1178 замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • КНП. Спільне користування майном.
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Підкажіть будь-ласка у питанні: Нами КНП було закуплено високовартісне обладнання під пакет НСЗУ, на якому працюють лікарі, надаємо платні послуги. Чи можна це обладнання надавати у спільне користування?

  • Додаткова потреба
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    є тендер по мастилам визначений переможець, договір підписаний. Але виникає така потреба в мастилі що воно потрібно зараз, а Переможець знаходиться в іншому місті, доставка буде через день і такого

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО