Закупівля енергосервісу
щодо вимог тд на закупівлю енергосервісу
У тендерній документації замовники передбачають обов’язкове подання інформації за Додатками 5 і 6, яка включає: рівень скорочення споживання енергоресурсів, строк дії енергосервісного договору, щорічні платежі виконавцю та фіксований відсоток скорочення витрат. Ці дані мають ціновий характер згідно з ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 5 Закону №327-VIII, адже безпосередньо впливають на фінансові зобов’язання замовника.
Учасники подають цю інформацію по-різному: хтось завантажує заповнені додатки в окремих файлах, як того вимагає документація, але з позначкою, що деяка інформація не розкривається відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону №922-VIII, а хтось — лише у складі файлу з типом «Цінова пропозиція».
З огляду на це, як діяти правильно замовнику? якщо інформація надана в повному обсязі, але лише у складі цінової пропозиції, замовник може допустити таку пропозицію до аукціону?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають питання – Закупівля енергосервісу. Для надання коректної відповіді необхідно уважно вивчати умови тендерної документації та документи тендерних пропозицій учасників, для цього ви можете звернутися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 . Ознайомтесь з Закупівлі енергосервісу з 2023 року: вебінар з особливостями та Технічна реалізація оголошення процедури енергосервісу: вебінар Читайте Закупівля встановлення сонячних панелей — закупівля енергосервісу чи ні? Також фахівцями...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю! Чи буде вважатися залученням субпідрядника і про це потрібно зазначати в довідці про матеріально-технічну базу, якщо ми користуємося технікою згідно договору про надання послуг?
Добрий ранок! Проведення археологічних досліджень по об’єкту “Реконструкція водопровідно-каналізаційної мережі по вулиці Баштова з приєднанням по каналізаційної мережі дитячого садка “Барвінок” та житлових багатоквартирних будинків міста Носівка Чернігівської області” по
Підкажіть будь ласка за якою процедурою проводити закупівлю, що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна 2021-2027 та впроваджується КНП як Головним Партнером (за
В ТД вимагається “У разі закупівлі робіт або послуг Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта
Добрий день. Нами, як учасником, прийнято участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту доріг. За результатами закупівлі укладено договір. На момент участі у закупівлі у
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!