Умови здійснення надання послуг згідно з укладеним правочином

04 Червня 2025
Ірина

Замовником було закуплено послугу по вивезенню і захороненню великогабаритного сміття. У травні було закуплено (проплата була здійснена) талонів на 10000 куб. м., однак використано всього половина. Станом на червень було змінено (збільшено) тариф на дану послугу за 1 куб.м. Виконавець послуги відмовляється здійснювати дану послугу по талонам, що вже закуплено і невикористано (у травні) та просить їх вилучити та після перерахунку отримати нові. Чи є відмова надавача послуг законною, якщо в Замовника “на руках” вже є оплачені талони? Як бути в такому випадку Замовнику? Надавач таких послуг у місті один, встановлений міською радою.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання щодо умов здійснення надання послуг згідно з укладеним правочином. Необхідно переглянути уважно умови договору (в частині по яким здійснено оплату) і як виконуються зобов’язання сторін. Разом з цим, у разі недосягнення згоди можливі такі варіанти: – замовник має право зменшити обсяг закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей. Зміни в істотних умовах договору, які передбачають зменшення обсягу закупівлі, можливі за згодою сторін, і таке...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація КНП та постачання електричної енергії
    01 Липня 2025
    Читати відповідь

    У зв’язку з реорганізацією (приєднанням до нашого КНП іншого КНП), яка набуває чинності з 01.07.2025, виникла наступна ситуація, що потребує уточнення. Приєднане КНП було кваліфіковано як малий непобутовий споживач та

  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО