Замовник на території активних бойових дій та пп. 2 п. 13 Особливостей

01 Червня 2025
Наталія

Підкажіть будь ласка. Наша організація відповідно до розділу 3 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, що затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28.02.2025 № 376, є замовником, що перебуває на території активних бойових дій на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, чи можемо ми скористатися підпунктом 2 пункту 13 Особливостей та укладати договори про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, з урахуванням того, що інформація про дату завершення таких бойових дій у відповідному стовпчику переліку відсутня. Чи така можливість є тільки у тих замовників що знаходяться у розділі 2 переліку територій, а саме Території активних бойових дій? Дякую

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Замовник на території активних бойових дій та пп. 2 п. 13 Особливостей  Підпункт 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,  визначено що  замовник або його...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо технічної помилки в полі “Номер договору
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо технічної помилки в полі “Номер договору” Шановні колеги, Повідомляємо, що під час публікації договору на майданчику публічних закупівель “Закупівлі.Про” за процедурою закупівлі Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6

  • Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації на закупівлю Фронтального ковшового навантажувача БЕЗ зворотної лопати. шановна редакціє ! Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання: Замовник планує (шляхом проведення відкритих торгів з

  • Невідповідність у відомості на матеріальні ресурси, чи можна застосувати функціонал «24 години»?
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав документ, з цінами на матеріальні ресурси не у відповідності до запропонованої таблиці, а саме не вказав вартість за одиницю кожного найменування матеріального ресурсу в полях: поточна ціна за

  • Чи є послуга з проходження практики закупівлею
    02 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, якщо студент буде проходити на підприємстві оплачувану практику, чи відноситься це до витрат згідно з публічними закупівлями? Хочу уточнити, бо як на мене, то це все ж

  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО