На офіційному вебпорталі ДП «Прозорро» оприлюднено шаблон «Як вказувати реквізити для повернення коштів за скаргу».
Нагадуємо, що згідно ч. 6 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження у разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги:
- приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги;
- залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі;
- приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі.
Тобто у разі настання будь-якої з вищенаведеної умов та автоматичного неповернення грошей протягом 2 робочих днів, Учасник може звернутись до ДП «Прозорро» з офіційним листом за вищевказаним шаблоном на електронну пошту feedback@prozorro.ua.
Також ДП «Прозорро» зазначає, що:
- кошти, що були перераховані як оплата скарги будуть повернуті скаржнику протягом 2 робочих днів;
- гроші повернуться на реквізити, що були вказані, тому важливо правильно їх вказати;
- не потрібно додатково звертатись до ДП «Прозорро» для повернення коштів.
Додатково звертаємо увагу на те, що на порталі RADNUK.COM.UA розроблений практичний інструмент «Аномально низька ціна». Користуйтесь та бережіть свої закупівлі від порушень.