Дії замовника у випадку зміни джерела фінансування

17 Травня 2025
Валентина

На підставі пп.6 п.13 Особливостей 05.11.2024 року укладено договір на реконструкцію їдальні та комплексну модернізацію обладнання харчоблоку ліцею. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р, та коштів співфінансування з місцевого бюджету. З моменту підписання договору підрядник виконав певний обсяг робіт. Наприкінці грудня 2024 року невикористані кошти субвенції повернено до державного бюджету. Також, з підрядником укладено доп.угоду про продовження строку виконання робіт на 2025 рік, так як була надія отримати субвенцію на продовження робіт на об’єкті. Але так склалося, що нам відмовили у отриманні субвенції і тому прийнято рішення щодо фінансування робіт з місцевого бюджету. Укладений з підрядником договір містить перелік істотних умов відповідно до частини 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в т.ч. джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта). Чи можливо внести зміни до укладеного договору в частині зміни джерела фінансування?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Дії замовника у випадку зміни джерела фінансування Відповідно до частини 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, істотними умовами договору підряду серед інших, і не виключно, є джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта). У вищенаведеному випадку замовник не може внести зміни до джерела фінансування, адже істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В процесі виконання договору виконавець надає документацію на додаткові приховані роботи на суму 157 365,00 грн. Чи можна з ним укласти прямий договір або додаткову угоду?
    23 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Надайте будь ласка відповідь на запитання. Замовником оголошено відкриті торги на капітальні роботи адмінбудівлі на суму 2548641,60 грн., що включає в себе: загально-будівельні роботи, електромонтажні роботи, санітарно-технічні роботи

  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО