Розірвання договору чи зміни до договору?

30 Березня 2025
Ігор

Відкриті торги. Предмет: Послуги зі встановлення системи контролю доступу в приміщенні. Код ДК: 51220000-0. Є один учасник, якого визнано переможцем. В систему завантажено підписаний між сторонами договір. На цьому етапі від надавача послуг надходить інформація що послугу не можуть виконати, так як обладнання про яке вказується в тендері і в договорі і яке мало бути встановлено згоріло на складі, після обстрілу. Замінити його аналогічним немає можливості, так як згорів увесь завод, який його виробляв. Виробництво переноситься в іншу область, очікувати на обладнання потрібно більше пів року. Чи можливо на цьому етапі замінити це обладнання, чи потрібно розривати угоду і оголошувати нові відкриті торги уже з прописаним іншим обладанням, яке можуть поставити зараз?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – розірвання договору чи зміни до договору? Пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено вичерпний перелік випадків можливості зміни істотних умов договору про закупівлю. В...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • (Не)погодження з Мінцифри: строки та штраф
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будьласка, який термін погодження закупівель до 500 тис. Грн з Мінцифри? І якщо не відправили повідомлення, тобто не погодили в потрібний термін, який штраф несе або інше покарання?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО