Надання 24 години на виправлення невідповідностей?

30 Березня 2025
Олена

В додатку до ТД “Технічна специфікація до предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
наявна вимога щодо надання гарантійного листа стосовно виготовлення знаків зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріалів із високою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку (або еквівалент) з використанням світлоповертаючої плівки класу I-б з оптичною системою – мікропризми згідно пункту 8.1.2 ДСТУ 4100:2021. Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знаку повинні бути застосовані плівки одного класу та однієї оптичної системи.
Учасник в складі своєї пропозиції надає гарантійний лист, але зовсім іншого змісту з вказанням іншого пункту ДСТУ 4100:2021. Надавати 24 години на виправлення невідповідностей? чи дискваліфікувати через відсутність документів, що вимагались на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не підлягає виправленню, а тендерна пропозиція підлягає відхиленню.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Надання 24 години на виправлення невідповідностей? Пунктом 43  Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Вимоги до учасника закупівлі
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи обьовязково необхідно вимагати від учасника надання документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям якщо укладається прямий договір на підставі пп.6 п.13 Особливостей?

  • Відхилення тендерної пропозиції
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Прошу надати роз’яснення з наступної ситуації: Компанія «X» взяла участь у спрощеній закупівлі, подала найбільш економічно вигідну пропозицію та є потенційним переможцем тендеру. При цьому Компанія «X» є правонаступником усіх

  • Визначення коду ДК
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, закупили Обладнання для їдальні (харчоблоку) ( 1 комплект) , (піч пароконвекційна на 7 рівнів бойлерного типу в комплекті (пароконвектомат на 7 рівнів – 1шт, підставка до 7

  • Хто складає дефектний акт?
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Плануємо проведення поточного ремонту. ( планується до 200 ти. грн) Хто визначає обсяг та перелік робіт (послуг), тобто дефектний акт, чи потрібно наймати проектанта на складання дефектного акту?

  • Зміна умов договору
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи можна в договорі про закупівлю за результатом ЗПП вносити зміни в специфікацію змінюючи кількість товару, а саме (кефір 400 кг, а йогурт 350 кг замінити кефір 380 кг, а

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО