Визначення предмета закупівлі

03 Лютого 2025
Віра

Ми, державний навчальний заклад (бюджетники), потребуємо “Встановлення вентиляції у підвальному приміщенні” нашого закладу, площа підвальних приміщень 200 кв.м., орієнтовна вартість 249 000 грн. (з матеріалів підрядника).

Думки розділились: УО вважає що це будуть ПОСЛУГИ, а працівник переконує що це треба кваліфікувати як РОБОТИ і можна підписувати ПРЯМИЙ договір.

Просимо роз’яснень фахівця порталу “Радник у сфері публічних закупівель” щодо :
1/ ПРАВИЛЬНОЇ кваліфікації предмету закупівлі;
2/ перелік необхідних документів (чи Дефектний акт, чи Проектно-кошторисна документація і т. д. );
3/ посилання на діючі Нормативні акти і по можливості приклади або зразок.
Д я к у є м о.

Відповідь

Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання щодо визначення предмета закупівлі. Для надання коректної відповіді необхідно  проаналізувати документи та правильно визначити предмет закупівлі. При визначенні виду закупівлі рекомендуємо звернути увагу на визначення термінів «послуги» та «роботи». Визначення даних термінів Законодавцем закріплено: – у частині 21 статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна передбачити в договорі про закупівлю авансовий платіж
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується закупівля послуг по процедурі ВТ по коду ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів. Всього заплановано 5 заходів до кінця грудня, один яких 29 грудня.

  • Закупівля за рік з урахуванням попередніх договорів складає близько 70000 грн. Чи потрібно за останнім договором під час публікації на платформі Прозорро вносити обгрунтування?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, якщо установа здійснює третій раз на рік закупівлю природного газу від Нафтогаз Трейдінг , сума останнього договору складає 40000 грн, а загальна закупівля за рік з урахуванням

  • Чи не буде порушенням укласти пряму угору за пп 4 п 13 Особливостей на менші обсяги, ніж було заявлено у тендері?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    ВТзО ( утилізація небезпечних відходів) не відбулися у звязку з відхиленням усіх учасників. Існує нагальна потреба на ці послуги з утилізації (Замовник не може дотриматися строків для повторного проведення процедури).

  • Встановлення нижньої цінової межі
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Отже, замовник не має права обмежувати демпінг або непропорційне

  • Закупівля товару з монтажем
    23 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка вихід із даної ситуації. Оголошено закупівлю , предметом якої є – Кодиціонери з монтажем та пусконалагоджуванням . КЕКВ 3110. В технічному завданні зазначили, що Монтаж з пусконалагодженням включають

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО