Правильне планування закупівель та укладання договору
ми бюджетна установа, для нас ЦЗО два рази проводило процедуру ВТ на закупівлю електричної енергії на 2025 рік, (09310000-5), вартість закупівлі 850, 410 тис. грн., річний обсяг закупівлі 99 000 кВт.год.
Процедури не відбулися у зв’язку з відсутністю учасників, наразі оголошена третя процедура ВТ., аукціон відбудеться 02.01.2025 і поки не завершиться процедура та не буде підписано договір з переможцем постачання електричної енергії для нашої установи буде здійснювати постачальник «останньої надії». У зв’язку з цим питання:
1. На яку вартість та на який обсяг (кВт.год) заключати договір з переможцем ВТ враховуючи, що з 01.01.2025 приблизно до 10.01.2025 (поки проводиться закупівля) постачання електричної енергії для нас буде здійснювати постачальник «останньої надії».
2. Для підписання договору з ПОН в системі треба зробити річний план, оприлюднити договір та обґрунтування. На яку вартість робити річний план (бо в системі вже є РП під закупівлю ВТ загальною вартістю – 850, 410 тис. грн., для річного обсягу закупівлі 99 000 кВт.год.).
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання – Правильне планування закупівель та укладання договору. Законодавцем передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тобто відповідаючи на першу частину питання робимо висновок, що договір необхідно укласти на туж саму вартість, яка вказана у пропозиції переможця процедури закупівлі. Потім при необхідності можна зменшити обсяг шляхом укладання додаткової угоди. Щодо другої частини питання повідомляємо таке. Планування закупівель...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня. Невзмозі поставити запитання на сайті, у зв’язку з обмеженням в 1400 символів». Скорочення запитання призведе до втрати змістовності. Лист направив Вам на radnukdz@gmail.com 18.08.2025 о 15,40 год. Дякую.
Маємо рішення АМКУ про зобов’явання скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Після виконання рішення, строки розгляду пропозицій поновлюються? Чи можемо знову розглядати пропозицію цього учасника, по якому було
Переможець не завантажив в систему документи які вимагалися ТД, а саме: опис до статуту. Але цей документ був завантажений з документами учасника. Чи є підставою відхилення тендерної пропозиції переможця якщо
28 серпня припиняє дію Господарський кодекс. Чи є якісь рекомендації щодо заміни посилань в тендерній документації з ГК на якійсь інший законодавчий документ, наприклад Цивільний кодекс?
Маємо діючий тендерний договір на постачання електричної енергії на 2025 рік. З приєднанням нової точки споживання виникла потреба в закупівлі додаткових обсягів електричної енергії. Виділено додаткові кошти в сумі 311,2
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!