До підписання договору змінився керівник та назва юрособи
Замовником 05.12.2024 року прийнято рішення відповідно до п.49 Особливостей про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів код 09310000-5 Електрична енергія. Термін оскарження до 11.12.2024 року. Сьогодні, 11.12.2024 року, я дізнався, що переможець торгів, юридична особа, змінив свою назву, змінено керівника юридичної особи, який підписував документи тендерної пропозиції. Код ЄДРПОУ залишився незмінним. Чит можна заверпшити дану закупівлю, підписавши договір з Юридичною особою іншої назви та з іншим керівником, прізвище якого не фігуровало в тендерних пропозиціях.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – До підписання договору змінився керівник та назва юрособи. Якщо підписант договору про закупівлю змінився та назва юридичної особи змінився ДО підписання договору), варто звернути увагу, що зафіксовано в тендерній документації та які документи були надані на етапі подання тендерних пропозицій. Зазвичай у тендерних документаціях прописується орієнтовно такий пункт на підтвердження повноважень особи, котра підписує тендерну пропозицію та договір про закупівлю: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції /...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Добрий вечір. Чи зобов’язаний Замовник, який здійснює закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії
Підкажіть, будь ласка, відповідь на таке питання: Замовник при проведенні запиту пропозицій постачальників згідно умов договору вимагав від Переможця запиту банківську гарантію, банківська гарантія надана, договір підписаний і виконується. Зараз
Підскажіть, будь ласка, чи вірний механізм продовження договору на 20%: 1. 23.12.2024 р. Знімаємо залишки з договору (зменшуємо суму договору до фактичного виконання); 2. 30.12.2024 р. Продовжуємо термін дії договору
Доброго дня допоможіть у такому питанні! Чи можна взяти 20% прямим договором послугу, якщо не встигається провести процедуру до нового року(паралельно запустити тендер)? Якщо можна то скоригуйте яким пунктом особливостей?
Добрго дня, Чи обовязкова додаткова угода на зменшення суми , для того щоб прозвітуватися по виконаному договору ?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.