Допоможіть розібратися з питання визначення предмета закупівлі та оприлюднення інформації

28 Липня 2020
Ольга

Допоможіть розібратися з питання визначення предмета закупівлі та оприлюднення інформації про нього в електронній системі закупівель.
Плануємо оголосити спрощену закупівлю на конверти. Згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі визначаємо за 4 знаком ЄЗС (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне). Відповідно до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначаємо назву предмета закупівлі, коду предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі. Також під час внесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення зазначається назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, код товару ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При заповненні електронної форми річного плану поля не відповідають ст. 4 Закону, тому ми при заповненні електронної форми додаємо сканований документ річного плану, який містить всі підпункти ч.2 ст 4 Закону. У цій сканованій формі міститься пункт «2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)». При заповненні електронної форми річного плану є окремі поля «конкретна назва предмета закупівлі» та «код відповідного класифікатора». Також при заповненні електронної форми оголошення про проведення спрощеної закупівлі є ці окремі поля, а згідно п.2 ч.3 ст.14 Закону один пункт «2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)»
Питання 1: Чи у всіх цих випадках інформацію про предмет закупівлі зазначати однаково (наприклад: Конверти, код ДК 021:2015 – 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (конверт немаркований формату Е65, код ДК 021:2015 – 30199230-1; конверт немаркований формату С5, код ДК 021:2015 – 30199230-1; конверт немаркований формату С4, код ДК 021:2015 – 30199230-1) чи при заповненні електронних форм конкретну назву предмета закупівлі зазначати без кода по 4 знаку, бо є окреме поле для нього (наприклад: Конверти (конверт немаркований формату Е65, код ДК 021:2015 – 30199230-1; конверт немаркований формату С5, код ДК 021:2015 – 30199230-1; конверт немаркований формату С4, код ДК 021:2015 – 30199230-1)?

Відповідь

Добрий день! Дійсно, у п. 14. Порядку розміщення зазначено, що в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація: назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Про річний план не йдеться в п. 14. Але давайте згадаємо ч. 1 ст. 4 Закону,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО