Щодо пп.4 п.19 Особливостей

10 Листопада 2024
Ольга

Доброго дня!
Процедура закупівлі послуг оголошена 22.07.2024. За результатами розгляду пропозицій було подано 2 скарги в АМКУ. Рішення комісії по 2 скарзі було прийняте 23.10.2024, опубліковане 24.10.2024 резолютивну частину, 28.10.2024 – повне рішення. Замовник виконує рішення про скасування відхилення учасника, визначає його переможцем закупівлі та укладає з ним договір зі строком дії до 30.12.2024 (умови ТД).
В технічній специфікації договору вказані терміни: до 25.10.2024 замовник надає виконавцю інформацію для підготовки звіту, до 25.11.2024 виконавець надає замовнику проєкт звіту, до 30.12.2024 – звіт.
Питання: з урахуванням вищезазначеного, чи не буде порушенням відповідно до пп.4 п.19 Особливостей укласти додаткову угоду до договору з продовженням термінів обміну інформацією між замовником та виконавцем, наданням звіту та продовження строку дії договору до 31.01.2025?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання –   Щодо пп.4 п.19 Особливостей. Підпунктом 4 пункту 19  Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)  передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13)...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна передбачити в договорі про закупівлю авансовий платіж
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується закупівля послуг по процедурі ВТ по коду ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів. Всього заплановано 5 заходів до кінця грудня, один яких 29 грудня.

  • Закупівля за рік з урахуванням попередніх договорів складає близько 70000 грн. Чи потрібно за останнім договором під час публікації на платформі Прозорро вносити обгрунтування?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, якщо установа здійснює третій раз на рік закупівлю природного газу від Нафтогаз Трейдінг , сума останнього договору складає 40000 грн, а загальна закупівля за рік з урахуванням

  • Чи не буде порушенням укласти пряму угору за пп 4 п 13 Особливостей на менші обсяги, ніж було заявлено у тендері?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    ВТзО ( утилізація небезпечних відходів) не відбулися у звязку з відхиленням усіх учасників. Існує нагальна потреба на ці послуги з утилізації (Замовник не може дотриматися строків для повторного проведення процедури).

  • Встановлення нижньої цінової межі
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Отже, замовник не має права обмежувати демпінг або непропорційне

  • Закупівля товару з монтажем
    23 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка вихід із даної ситуації. Оголошено закупівлю , предметом якої є – Кодиціонери з монтажем та пусконалагоджуванням . КЕКВ 3110. В технічному завданні зазначили, що Монтаж з пусконалагодженням включають

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО