Щодо відсутності назви торгівельної марки
В таблиці відповідності тендерною документацією вимагалось: Найменування товарів, що пропонуються у складі системи (з обов’язковим зазначенням марки та моделі). Учасником зазначено найменування товару, модель, але по деяким позиціям без зазначення марки. Всі технічні характеристики відповідають вимогам замовника. В тендерній документації зазначено що всі товари системи повинні бути однієї торгової марки. Виходячи з наданих моделей зрозуміло, що це за торгівельна марка, також це зрозуміло з інших позицій які її містять. У такому разі одразу відхилення?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо відсутності назви торгівельної марки Якщо в складі тендерної пропозиції учасника є інші документи, наприклад сертифікат відповідності чи декларація відповідності тощо, в яких міститься інформація про торгівельну марку запрпонованого товару, то Замовнику варто звернути уваги на положення п. 43 Особливостей № 1178, відповідно до якого, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго вечора. Підкажіть, будь ласка, якшо планується здійснення поточного ремонту за певною адресою, за якою розміщується 5 будівель і споруд з зазначенням літер. Замовник планує здійснити поточний ремонт трьох будівель
Скажіть будь ласка чи всі договори та додатки до нього зобов’язано Замовника оприлюднювати у машиносчитувальному форматі після 23.10.2024?
Доброго дня! Процедура закупівлі послуг оголошена 22.07.2024. За результатами розгляду пропозицій було подано 2 скарги в АМКУ. Рішення комісії по 2 скарзі було прийняте 23.10.2024, опубліковане 24.10.2024 резолютивну частину, 28.10.2024
Замовник провів відкриті торги на закупівлю послуг прання (термін дії договору до 31.12.2024 року) у зв’язку з проведенням капітального ремонту власної пральні (термін завершення до 31.11.2025 року). Однак, через затягнутий
Чи можливо закупити послуги (до 50 тисяч пряма угода) по встановленню/виготовленню металевих конструкцій, не оформляючи це як поточний ремонт, оскільки фактично це не було поточним ремонтом? Якщо так то чи
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.